1402/02/11-19:56
در اولین شورای مشورتی کمیته نامگذاری معابر منطقه ۴ تاکید شد:

نامگذاری معابر و اماکن بنام شهدا و افراد برجسته شمال شرق تهران

نامگذاری معابر و اماکن بنام شهدا و افراد برجسته شمال شرق تهران

در اولین شورای مشورتی کمیته نامگذاری معابر منطقه ۴، تسهیل بر روند نامگذاری معابر و اماکن تاکید و نامگذاری معابر بنام شهدای گرانقدر و شخصیت های برجسته این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "ابوذر قهرمانی" مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ در این نشست گفت: به منظور ارج نهادن به نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقام شامخ این عزیزان، شورای مشورتی کمیته نامگذاری معابر و اماکن منطقه ۴ تشکیل شد.

او در این نشست گفت: پیرو دستورالعمل ابلاغی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اولین جلسه شورای مشورتی با حضور دبیر کمیته نامگذاری مرکز ارتباطات شهرداری تهران ، نمایندگان سازمانها و ارگانهای مرتبط تشکیل و در خصوص فعالیت این کمیته بحث و تبادل نظر شد.

مدیر روابط عمومی منطقه ۴ با اشاره به نامگذاری معابر بنام شخصیت های برجسته مختلف علمی، فرهنگی، هنری وسیاسی افزود: در این راستا نام گذاری بخشی از معابر این منطقه به نام شخصیت های برجسته که در طول زندگی خود خدمات زیادی به جامعه ارایه دادند نیزمیتواند ادای دینی به این عزیزان باشد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه منطقه ۴ مفتخر است به این که بیشترین نامگذاری معبر بنام شهدای گرانقدر در بین مناطق را داشته است و امیدواریم در سال پیش رو نیز بتوانیم با همکاری و مساعدت سازمانهای مرتبط، این روند تسهیل و خدمات شایسته ای به خانواده های گرانقدر شهدا ارایه شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط