1402/02/12-15:31

برنامه‌های راهبردی حمل و نقل و ترافیک منطقه یک تبیین شد/ تصویب بیش از ۵۰ مصوبه اجرایی در سال ۱۴۰۲

برنامه‌های راهبردی حمل و نقل و ترافیک منطقه یک تبیین شد/ تصویب بیش از ۵۰ مصوبه اجرایی در سال ۱۴۰۲

جلسه تبیین برنامه‌های راهبردی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و ارائه برنامه‌های ۱۴۰۲ اجرا و بیش از ۵۰ مصوبه اعلام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جلسه ای که با حضور علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک، محمدحسن رجبی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیران اجرایی معاونت های مذکور، مدیر روابط عمومی و... برگزار شد ساماندهی مجموعه های ترافیکی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه، ایمن سازی و زیباسازی پارکینگ های طبقاتی، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس، اجرای طرح های اصلاح هندسی جهت بهبود حرکات ترافیکی وسایل نقلیه، رنگ‌آمیزی و نگهداشت المان های ترافیکی، روشنایی بزرگراه ها و... با جدیت، سرعت و تلاش بیشتر در سال جدید به اجرا خواهد رسید.

اسفراینی نژاد نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فاز ۱،۲و۳ پروژه های ترافیکی منطقه پرداخت و افزود: در سال گذشته اجرای بیش از ۱۷ اصلاح هندسی، اجرای ایستگاه هوشمند میدان تجریش، رفع گره ترافیکی گردنه قوچک و... را داشتیم و در سال ۱۴۰۲ نیز ساماندهی ترافیک خیابان شهرداری با اجرای طرح زیرگذر تجریش، تکمیل پایانه ها، ایمن سازی بزرگراه ها و... را در دست اقدام خواهیم داشت.

گفتنی است جلسات تبیین برنامه‌های راهبردی به تفکیک معاونت ها در حال برگزاری است و پس از تصویب مصوبات در یک جلسه مشترک، با هدف هم افزایی و افزایش مشارکت مدیران در اجرای پروژه‌ها مصوبات نهایی جمع بندی و ارائه می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط