1402/02/12-17:06
یاددشت؛

اولویت مدیریت شهری منطقه۲۲ معیشت کارگران است

اولویت مدیریت شهری منطقه۲۲ معیشت کارگران است

🖋حمیدرضا حاجوی؛ شهردار منطقه ۲۲

خط مقدم فعالیت شهرداری ها کارگران هستند، به عبارتی رضایت مندی شهروندان از شهرداری‌ها زمانی محقق می شود که کارگران خوش بدرخشند؛ در این بین مدیریت شهری باید توجه به معیشت کارگران داشته باشد تا رضایت مندی شهروندان به سرانجام برسد.

از آنجایی که ساماندهی امور شهری از جمله اولویت های اصلی و اساسی مدیران شهری به شمار می رود اما در اصل برای رسیدن به حد بالای این هدف، رسیدگی و پیگیری مشکلات کارگران زحمتکش باید در اولویت کار قرار گیرد.

به‌واقع یازدهم اردیبهشت ماه که به نام روز کار و کارگر در تقویم‌ کشور ثبت شده فرصت مغتنمی است تا از زحمات شبانه روزی این قشر زحمتکش تقدیر و تشکر کرد چرا که تمامی فعالیت های شهری به دست کارگران از پاکبانان و باغبانان زحمتکش شهرداری گرفته تا کارگران خدمات رسان ، رانندگان و نگهبانان، همه و همه ... انجام می شود.

 اگر تنها یک روز این فعالیت ها صورت نگیرد؛ خدمات رسانی در حوزه خدمات شهری روی زمین خواهد ماند.

به راستی که نقش کارگران در تحقق فعالیت های اجرایی مدیریت شهری نقشی انکارناپذیر است و با توجه به اینکه فعالیت های شهرداری تهران در دو بخش ستادی و اجرایی صورت می گیرد به واقع نمی توان از نقش کارگران عزیزان در تحقق فعالیت های اجرایی چشم پوشی کرد و این نشان از تاثیر و نقش مهم عوامل کارگری در خدمات رسانی بهشهروندان و کمک برای نیل به اهداف والای مدیریت شهری که همان خدمت به شهروندان و به دنبال آن داشتن یک شهر آباد است، دارد.

به عنوان شهردار منطقه ۲۲ تهران جا دارد که از وظیفه شناسی و تلاش های بی دریغ و قابل تحسین کارگران زحمتکش منطقه در خدمت به شهروندان ساکنین غرب و شمالغرب تهران تشکر کرده و یازدهم اردیبهشت ماه را بهانه ای برای تجلیل از زحمات این عزیزان که نقش مهمی در آبادانی شهر و جامعه ما بر عهده دارند بدانیم.

بر این مهم واقف هستیم که کارگران عزیز شهرداری با دغدغه های زیادی مواجه بوده و هستند چه به لحاظ معیشتی و چه در زمینه های کاری.این کارگران زحمتکش خدمات شهری در پهنه غرب و شمال غربی تهران هستند که همزمان با بارش نزولات آسمانی با تلاش شبانه روزی و بی وقفه خود برای کاهش معضلات ترافیکی شهروندان سنگ تمام گذاشته و می گذارند.

همچنین با توجه به اینکه اکثر خدمات رسانی هایی که به شهروندان محترم انجام می شود در نیمه های شب و تاریکی صورت می پذیرد، کارگران عزیز با مشقت های فراوانی که با آنها روبه رو هستند تلاش می کنند موجبات سلب آسایش مردم نشده و در پی آن خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتری نیز انجام دهند هر چند که این زحمات و سختی هایی که کارگران خدمات شهری به جان می خرند در بسیاری از مواقع دیده نمی شود. البته که این به معنی نادیده گرفتن ظرفیت کارگران سختکوش ما نیست بلکه دلیلی بر حرمت والای آنها و جدیت آنها در کمک و تحقق به اهداف مدیریت شهری دارد.

ان شالله که نه در حرف بلکه در عمل بتوانیم گوشه ای از خدمات ارزنده آنها را جبران کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط