1402/02/12-20:20
همزمان با روز جهانی کار و کارگر انجام شد؛

تقدیر از خادمین شهر در منطقه ۱۵

تقدیر از خادمین شهر در منطقه ۱۵

مراسم تقدیر از ۲۰۰ کارگر نمونه حوزه خدمات شهری و فضای سبز باب الرضای شهر تهران همزمان با روز جهانی کار و کارگر برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این مراسم که با حضور بابایی نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردای تهران، جعفری مدیرکل خدمات شهری شهردای تهران، شیری شهردار منطقه ۱۵، معاونین و مدیران منطقه برگزار شد؛ ضمن تقدیر از تلاشهای کارگران؛ لوح تقدیر و سپاس به آنان اهدا شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم برنامه های شاد و مفرح و به ویژه برنامه سلام امام رضا(ع) از راه دور برای حاضرین اجرا و هدایایی به قید قرعه و همچنین ۱۶ سفر زیارتی مشهد مقدس به آنان اعطا شد.

شهردار منطقه ۱۵: نگاه اسلام به کارگر نگاه شرافتمندانه است

محمد شیری شهردار منطقه ضمن تبریک روز کارگر، به نگاه ویژه اسلام به قشر کارگر تاکید کرد و گفت: در نظام سرمایه داری نگاه به کارگر، نگاه استثمارگونه است و صرفا دنبال منفعت اقتصادی هستند. در نظام کمونیستی هم که شعار برابری سر می دهند؛ کارفرمایان زندگی سلاطینی دارند و تفاوتی با نظام سرمایه داری ندارند.

او در ادامه افزود: نگاه اسلام به کارگر نگاه شرافتمندانه است و در روایات متعددی به این نگاه و رویکرد اشاره شده است. امام حسن(ع) در وصایای خود فرمود "چنان کار کن که گویی هیچگاه از دنیا نخواهی رفت و چنان به فکر آخرت باش که گویی فردا از دنیا خواهی رفت" و این روایت نشان از اهمیت کار دارد.

شهردار منطقه در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداری تهران، شورای شهر و ما همواره به فکر رفاه بیشتر و امنیت شغلی کارگران بودیم، هستیم و خواهیم بود و در این راه تلاش می کنیم.

او در پایان اظهار امیدواری کرد: خداوند توفیق دهد خدمتگزاران خوبی برای شهر تهران و شهروندان باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط