1402/02/13-15:15

ساماندهی بلوار شهرزاد؛ اولويت اول منطقه ۱۵

ساماندهی بلوار شهرزاد؛ اولويت اول منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از ساماندهی محور دو کیلومتری خيابان شهيذ رجب نيا(شهرزاد) و نیز تداوم طرح انضباط شهری این محور خبر داد و گفت: ساماندهی بلوار شهرزاد؛ يکی از اولويت های اول منطقه در سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به عزم جدی مدیریت شهری در حل مشکل چندین ساله محور شهرزاد گفت: طی بازدید میدانی و جلسات متعدد معضلات و مشکلات شناسایی و موارد لازم جهت ساماندهی و بهسازی محور شهرزاد احصا شد.

او با اشاره به اینکه تمام معاونت ها شهرداری منطقه پای کار هستند تا اين محور به يکي از معابر نمونه شهر تبديل شود، افزود: در این راستا تداوم انضباط شهری این محور با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، پرسنل شهرداری ناحیه یک، معبربانان، دادستان شهید محلاتی و نیروی انتظامی از سال گذشته در دستور کار قرار دارد.

شیری در ادامه ضمن تاکید بر بهره مندی از ظرفیت اصناف و کسبه خیابان مذکور با محوریت حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: طرح دو طرفه نمودن خیابان شهرزاد نیز توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه پیگیری و بررسی می شود.

او در ادامه به سایر اقدامات مربوط به ساماندهی زیر پل بعثت اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح نظافت و پاکسازی محیطی، حذف زواید فیزیکی، ساماندهی مخازن، رفع سدمعبر وانتی ها، اجرای رنگ پوششی و رنگ آمیزی دربهای گاراژهای بلاتکلیف، سند پلاست دیوارها، رنگ آمیزی پست های برق، کاشت نهال و درختچه در رفیوژ میانی محور از جمله موارد حوزه خدمات شهری است که در راستای ساماندهی این محور انجام می شود.

شیری خاطر نشان کرد: در سایر حوزه ها نیز مواردی نظیر اجرای روکش آسفالت، مرمت پیاده رو و سنگفرش ها، جدول کشی، بررسی آب ماندگی ها و بهسازی و رفع مشکل انهار، خط کشی ترافیکی، رفع مشکل تابلوهای ترافیکی، رفع نقص ایستگاههای اتوبوس، اصلاح هندسی زیر پل بعثت، اصلاح رمپ ورودی و خروجی زیر پل بعثت، بررسی سطوح تجاری و طرح تشویقی جهت تثبیت واحدهای تجاری، ساماندهی و بهسازی تابلوی شهدا و رفع نقص آنها در دستور کار قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط