1402/02/13-23:24

مدارس منطقه ۱۹ در هفته سلامت میزبان اتوبوس فراموز سیار می شوند

مدارس منطقه ۱۹ در هفته سلامت میزبان اتوبوس فراموز سیار می شوند

شهردار منطقه ۱۹ از استقرار اتوبوس فرآموز سیار سلامت در سه مدرسه این منطقه در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت به مناسبت هفته سلامت با هدف آموزش مهارت های رفتاری به کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت فراگیری مهارت‌های ارتباطی و فردی برای دانش آموزان افزود: با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران و به همت اداره سلامت منطقه ۱۹، فرآموز سیار روز چهارشنبه در سه مدرسه ابتدایی محدوده مستقر شده و به اجرای برنامه می پردازد.

به گفته این مسئول این آموزش ها به منظور مواجهه با انواع آسیب‌های اجتماعی، خودمراقبتی و نکات آموزشی سلامت محور در قالب بازی، اجرای نمایش عروسکی و مسابقه در مدارس شهید کیهانی محله نعمت آباد، الغدیر ۲ محله شهید کاظمی و شهید سالاری شریعتی جنوبی برگزار می شود.

فرهادی بیان کرد: مراکز فرآموز سیار منطقه ۱۹ با هدف ارتقا سلامت اجتماعی و آموزش غیرمستقیم مهارت‌های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان به همت اداره سلامت راه‌اندازی شده است تا در قالب برپایی تئاتر، نمایش عروسکی، مسابقه، بازی‌های متنوع قصه گویی مهارت‌های لازم را آموزش دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط