1402/02/14-21:59

استقبال روزانه بيش از دو هزار دانش آموز مدارس دخترانه شهر تهران از بوستان بانوان منطقه ۱۹

استقبال روزانه بيش از دو هزار دانش آموز مدارس دخترانه شهر تهران از بوستان بانوان منطقه ۱۹

روزانه بيش از دوهزار نفراز دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلی دخترانه شهر تهران همزمان با آغاز فصل بهار از خدمات بوستان بانوان منطقه ۱۹ استقبال می کنند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: با فرا رسيدن فصل بهار، بوستان بانوان منطقه ۱۹ روزانه ميزبان بيش از دو هزارنفر از دانش‌آموزان در دو نوبت صبح و عصر است.

او ادامه داد: اين مجموعه يكی از بزرگترين مکان های تفريحی ويژه بانوان است كه برنامه های ويژه‌ای را برای ميزبانی شايسته از دانش آموزان دختر به منظور بهره‌مندی آنها از امكانات تفريحی، فرهنگی و ورزشی بوستان تدارک ديده است.  

فرهادی با تاكيد بر اهميت غنی سازی اوقات فراغت دختران و بانوان پايتخت گفت: نحوه گذران اوقات فراغت مي‌تواند بر ارتقای فرهنگی، سلامت و نشاط اجتماعی بسيار تاثيرگذار باشد و اين موضوع به ويژه در بين دختران نوجوان از اهميت بيشتری برخوردار است.  

ضمن اینکه برپايی ايستگاه‌های ارائه خدمات مشاوره،برنامه های غنی سازی و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب برای دختران و بانوان در مجموعه، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری، بازي‌های فكری و تمركز ذهنی، كارگاه‌های آموزشی متنوع، برپايی فعاليت های فرهنگی، كتابخوانی و بصيرت افزايی و استفاده رايگان از امكانات بوستان‌ از برنامه‌های جانبی اين اردوها است.

شهردار منطقه در ادامه به امكانات تفريحی و ورزشی اين مجموعه اشاره كرد و گفت: اين بوستان دارای امكاناتی نظير كتابخانه با برنامه های فرهنگی متنوع، سالن ورزشی يوتاب، گالری دنيای هنر، استخر روباز، پيست دوچرخه سواری، ترامپولين(تشک پرش)، زمين چمن، سالن بدنسازی و كلاس های آموزشی رايگان از قبيل آموزش كاشت نگهداری گل های آپارتمانی، سبزيجات ارگانيک در كلينيک و مركز مشاوره گل و گياه و مزرعه خانواده، برای اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری ويژه اردوهای دانش آموزی و بانوان در اين بوستان فراهم است.

این مسئول همچنين خاطر نشان كرد: مسئولين مدارس و اردوها برای بهره مندی از امكانات اين بوستان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطيل به نشانی بزرگراه شهيد چراغی، مسير كندرو، بوستان بانوان منطقه ۱۹ (ضلع شمالی بوستان بزرگ ولايت) مراجعه و يا با شماره تلفن های ۵۵۴۶۰۱۰۸_۵۵۴۶۰۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط