1402/02/14-22:41
همزمان با هفته سلامت به میزبانی منطقه ۱۳ برگزار شد؛

دور سلامتی کودکان و نوجوانان توانخواه با دوچرخه در بوستان جنگلی سرخه‌حصار

دور سلامتی کودکان و نوجوانان توانخواه با دوچرخه در بوستان جنگلی سرخه‌حصار

همزمان با هفته سلامت، همايش دوچرخه سواری کودکان و نوجوانان مبتلا به اوتیسم و توان خواه با عنوان "دور سلامتی بچرخیم"، در بوستان جنگلی سرخه‌حصار برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه در ششمین روز از هفته سلامت بوستان جنگلی سرخه‌حصار میزبان کودکان و نوجوانان توانخواه و اوتیسم بود، افزود: در این همایش افراد توانخواه ضمن دوچرخه سواری در محدوده این بوستان، در برنامه های متعدد شاد و فرهنگی اداره سلامت منطقه در ورودی پیست دوچرخه سواری بوستان جنگلی سرخه‌حصار شرکت کردند‌.

محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳، با اشاره به ضرورت دستیابی به عدالت اجتماعی از طریق ایجاد توازن در بهره‌مندی از فضاهای شهری برای همه شهروندان از جمله معلولان و توان یابان در راستای تحقق شعار "سلامت برای همه" تصریح کرد: اتخاذ تمهیداتی از قبیل برگزاری همایش و دوره های آموزشی زمینه را برای حضور افراد دارای معلولیت در اجتماع، افزایش اعتماد به نفس و بهبود روحیه و نشاط این عزیزان به عنوان بخش مهمی از جامعه فراهم می کند و بسیار خرسندیم که در هفته سلامت میزبان این عزیزان بودیم. 

محمدهادی علی‌احمدی خاطر نشان کرد: همچنین میز خدمت نیز با حضور پزشک عمومی و دندانپزشک برپا و خدمات سلامت محور به شرکت کنندگان از قبیل تست قند خون و فشار خون ارائه و با توزیع دمنوش های سالم از شرکت کنندگان پذیرایی شد. 

در این برنامه خادمان حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به همراه پرچم متبرک حرم رضوی در جمع کودکان و نوجوانان توانخواه حضور یافتند و مورد استقبال گرم و پرشور آنان و خانواده ها قرار گرفتند.

در این همایش که با محوریت اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ و با حضور ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد، دکتر صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران در خصوص برنامه‌های هفته سلامت ۱۴۰۲ و خدمات سلامت محور شهرداری تهران سخنرانی کرد‌.

نظرات

captcha
  • رضا آذر 15 اردیبهشت

    چرا

اخبار مرتبط