1402/02/15-10:59
با اجرای تمهیدات فوریتی عمرانی؛

درصد وقوع آبگرفتگی در شاهراه‌های ارتباطی جنوبغرب پایتخت به حداقل رسید

درصد وقوع آبگرفتگی در شاهراه‌های ارتباطی جنوبغرب پایتخت به حداقل رسید

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه ۱۸ تهران از اجرایی شدن تمهیدات فوریتی در شاهراه های ارتباطی با هدف کاهش احتمال وقوع آبگرفتگی در آستانه آغاز موسم بارش‌های فصلی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، زکی الله میری زاده با بیان این‌که این اقدامات بر مبنای احداث و مرمت حوضچه ها، ایجاد منهول، اتصال انهار به کانالهای جمع آوری آب‌های سطحی و... صورت و به اجرا در آمده، اظهار داشت: اجرای این عملیات عمرانی بر مبنای مستندات متقن بازدیدهای میدانی و همچنین میزان شیب و کشش حوضچه ها، انهار و کانالها در زمان بارش‌ها بوده و پیش بینی می شود که درصد قابل توجهی از درصد وقوع آبگرفتگی ها در شاهراه های ارتباطی کاهش یابد.

وی ادامه داد: احداث حوضچه های آبگیر در بزرگراه آزادگان، اتصال نهر آزادگان به دو محور شمال به جنوب و بالعکس خیابان باقری و همچنین محو شمال به جنوب خیابان غفاری، احداث حوضچه آرامش، لوله گذاری و احداث نهر آزادگان تندرو به کندرو زیر پل فتح، احداث ۲۱ منهول روی کانال آزادگان حد فاصل بلوار الغدیر، احداث حوضچه و تله زباله گیر بزرگراه آزادگان زیر پل سعیدی، رفع نقاط آبگیر شمال به جنوب آزادگان تقاطع نوروز آباد و شمال به جنوب بزرگراه آزادگان روبروی مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس از جمله تدابیر اقدامات انجام شده به شمار می رود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط