1402/02/16-10:45
در جلسه هم اندیشی شهردار منطقه ۱۳ و مدیرعامل سازمان میادین مطرح شد؛

ساماندهی دو میدان میوه و تره بار و بررسی احداث سه بازار میوه وتره بار

ساماندهی دو میدان میوه و تره بار و بررسی احداث سه بازار میوه وتره بار

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده برای ارتقای سرانه رفاهی ساکنان محلات منطقه، نوسازی و ساماندهی دو میدان تره بار آذر نجات و پیروزی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، جلسه هم اندیشی موضوعات میادین میوه و تره بار در منطقه ۱۳ با حضور فصاحت مدیرعامل سازمان میادین، حیاتی پور معاون بررسی و پیگیری ویژه اداره کل حوزه شهردار تهران، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳، معاونان وشهرداران نواحی چهار گانه برگزار شد.

محمدهادی علی‌احمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۸ میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۳ فعال هستند، گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به نیاز و درخواست شهروندان پس از بازدید و بررسی های لازم سه زمین در نواحی ۱، ۳ و ۴ برای احداث بازار میوه وتره بار تحویل سازمان میادین شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: با توجه به تاکیدات شهردار تهران مبنی بر ضرورت افزایش سرانه های خدماتی به ویژه میادین میوه و تره بار که سهم بسزایی در رفاه خانوار و کمک به معیشت شهروندان دارد، شهرداری منطقه ۱۳ پیگیری خود را در این زمینه آغاز کرده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط