1402/02/16-19:05
از برپایی ایستگاههای مشاوره پزشکی تا استقرار جهادگران سلامت؛

اقدامات ویژه منطقه ۷ در هفته سلامت

اقدامات ویژه منطقه ۷ در هفته سلامت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هفت از برپایی میز خدمت سلامت ویژه شهروندان در میادین تره بار به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی با تاکید به نقش شهرداری در آموزش و ارتقا سلامت شهروندان، گفت: ویژه برنامه‌های متنوع سلامت محوردر محلات ۱۴ گانه در طول هفته سلامت در این منطقه از تاریخ ۹ الی ۱۵ اردیبهشت ماه اجرا شد.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت و گذر سلامت همراه با مشاوره پزشکی و روانشناسی در میادین تره بار سهروردی، صیاد شیرازی، خرمشهر، توکلی، بهار و... در طول هفته سلامت، خاطرنشان کرد: در این ویژه برنامه خدماتی از قبیل توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع دیابت، قند خون، پیشگیری از چاقی، بهداشت دهان و دندان، پیشگیری از بیماری های واگیر دار، اندازه گیری فشارخون، شاخص توده بدنی، مشاوره مامایی، بهداشت روان و تغذیه و... با حضور کارشناسان مجرب به صورت رایگان به شهروندان ارائه شد.

در ادامه معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: استقرار جهادگران سلامت در منطقه هفت همزمان با هفته سلامت با هدف خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر و افراد نیازمند از دیگر فعالیت هایی بود که در از سوی این منطقه اجرا شد.

وی تاکید کرد: دین اسلام همواره به بهداشت، پیشگیری از بیماری‌ها و عیادت از بیمار توصیه کرده است و باید قدردان نعمت سلامتی باشیم، دستگاه‌های زیادی در بخش سلامت همکاری دارند لذا سلامت یک مقوله بسیار بزرگ و فرادستگاهی است در همین راستا اداره سلامت شهرداری منطقه اردو جهادگران سلامت را با هدف خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار برگزار کرد.

راجی عنوان کرد: اردوی جهادی در حوزه سلامت و در سرای محله نظام آباد با حضور پزشکان مجرب در زمینه های مختلف مشاوره پزشکی، دندانپزشکی، تغذیه، مامایی و زنان، روانشناسی، غربالگری قند خون و فشار خون و... به صورت رایگان در هفته سلامت اجرا شد.

وی در پایان افزود: تلاش می‌کنیم این همکاری و همدلی جهادی در حوزه خدمت‌رسانی سلامت ادامه داشته باشد تا اقشار کم برخوردار از خدمات پزشکی و مشاوره ای مناسبی برخوردار شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط