1402/02/17-12:17

تعویض و نوسازی بیش از ۵۰۰ مخزن مکانیزه در منطقه ۸

تعویض و نوسازی بیش از ۵۰۰ مخزن مکانیزه در منطقه ۸

تعویض و نوسازی ۵۰۰ مخزن مکانیزه و گالوانیزه منطقه ۸ تهران در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ شهرداری این منطقه با رصد میدانی در محلات و معابر، پس از شناسایی مخازن فرسوده؛ جانمایی مخازن جدید را در دستور کار قرار داد و هم اکنون جمع آوری این مخازن در حال انجام است و تاکنون ۱۱۹ دستگاه مخزن مکانیزه جدید در نقاط پرتردد نواحی و خیابان های اصلی و فرعی جانمایی و نصب شده است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام خبر رفع این چالش در سال جدید گفت: همچنین تاکنون بازسازی ۲۱۰ مخزن مکانیزه معیوب به منظور صرفه جویی در هزینه های نگهداشت، با تعویض کف- تعویض چرخ مخزن- شاسی کشی زیر مخزن و رنگ آمیزی انجام شده و این تجهیزات خدمات شهری به چرخه فعالیت بازگشتند.

او با اشاره به وجود ۲۰۹۲ دستگاه مخزن ۱۱۰۰ لیتری مکانیزه در معابر این منطقه اظهار کرد: این اقدامات در حوزه خدمات شهری در راستای اجرای طرح جمع آوری مکانیزه پسماند های شهری انجام شده است.

تنهایی مخازن زباله مکانیزه را یکی از مهم ترین تجهیزات نظافتی شهر در راستای نظافت و پاکیزگی محیط شهری دانست و تصریح کرد: نوسازی و بازسازی این مخازن علاوه بر جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی بر ایجاد منظر زیبای شهری و رضایت شهروندان موثر است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اشاره به پیش بینی تهیه ۲۰۰ مخزن نو در سال جدید، افزود: با هدف نگهداشت و صرفه‌جویی در هزینه‌های شهری، تاکنون ۸۵ درصد از زیر مخزنی های موجود در منطقه۸ توسط عوامل اجرایی و با استفاده از رنگ هایی پوشاننده رنگ آمیزی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

گفتنی است در راستای پاکیزگی شهر و حفظ سیمای شهری و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع انجام می‌شود و همچنین شست‌شوی مخازن به صورت روزانه و طبق برنامه زمانبندی در معابر اصلی و فرعی انجام می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط