1402/02/17-14:34

اجرای عملیات درزگیری ترک های آسفالت معابر در منطقه ۷

اجرای عملیات درزگیری ترک های آسفالت معابر در منطقه ۷

معاون فنی و عمران منطقه ۷ از اجرای عملیات درزگیری ترک های آسفالت معابر در این منطقه با هدف ارائه خدمات باکیفیت، ارتقاء سطح رضایت شهروندان و بهبود منظر شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، یوسف علی دهقان در خصوص فعالیت عمرانی درزگیری ترک های آسفالت سطح معابر گفت: با رویکرد کاهش هزینه اقدامات عمرانی، انجام عملیات درزگیری آسفالت معابر در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت که در افزایش عمر آسفالت سهم بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترطول از معابر منطقه با درزگیری ترک های موجود در سطح آسفالت مرمت شده اند، افزود: درزگیری خیابان های ابن یمین، خاقانی و شهید مدنی انجام شده و خیابان شریعتی در حال اجرا است، از همین رو با شناسایی معابر آسیب دیده موارد دیگر نیز در برنامه اجرایی قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار منطقه ۷ مساعد بودن شرایط جوی و دمای محیطی مناسب را از الزامات اجرای این طرح برشمرد و عنوان کرد: اجرای درزگیری ترک های آسفالت به عنوان یک روش نگهداری پیشگیرانه از تخریب آسفالت و لایه های بستر معابر سواره رو محسوب می شود.

وی تاکید کرد: آب بندی و پر کردن ترک ها در رویه های آسفالتی از فعالیت های لازم و مهم تعمیر و نگهداری است که به منظور کاهش نفوذ آب و مواد تراکم ناپذیر به درون سیستم روسازی انجام می شود.

دهقان یادآور شد: درزگیری ترک های آسفالت، عمر روسازی آسفالت را افزایش می دهد و این عملیات یک روش کم هزینه نگهداری پیشگیرانه به شمار می آید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط