1402/02/17-23:53
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

آغاز طرح "کوچه پاک" در شمال شرق پایتخت

آغاز طرح "کوچه پاک" در شمال شرق پایتخت

شهردار منطقه ۴ تهران از آغاز طرح "کوچه پاک" خبر داد و گفت: با شروع این طرح، احصاء، رصد و نیازسنجی مشکلات در معابر و کوچه ها انجام و رفع نیاز خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اعلام این خبر گفت: از آنجا که داشتن شهری سلامت، زیبا، آراسته و ایمن حق هر شهروندی به شمار می رود، رسیدگی ویژه به معابر و کوچه های محلات بیست گانه منطقه ۴ از برنامه هایی است که مدیریت شهری این منطقه به طور خاص به آن می پردازد.

او گفت: با آغاز طرح کوچه پاک، روزانه به طور برنامه ریزی شده و مستمر از نواحی ۹گانه منطقه بازدید به عمل آمده و مشکلات و نیازمندی های معابر و کوچه ها شناسایی می شود.

کمالی زاده افزود: در این بازدیدهای روزانه که با حضور ناظر سازمان پسماند شهرداری تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ به همراه مدیران ادارات خدمات شهری و فضای سبز و مدیرعامل پیمانکارهای این ادارات انجام می گیرد، مشکلات، نیازها و درخواست های شهروندان به صورت جدی پیگیری می شود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این راستا پس از احصاء و نیازسنجی های لازم در معابر مرمت، تعویض، رنگ آمیزی و نونوار کردن و... موارد مورد نیاز انجام و به سازمان پسماند طی صورتجلسه ای گزارش داده می شود.

شایان ذکر است در اولین روز از طرح "کوچه پاک" از معابر و کوچه های ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۴ بازدید به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط