1402/02/19-14:37
صادقی:

وزیر ارشاد شخصا مجوز برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی را گرفته/ مسئولیت به خطر افتادن جان و پایمال شدن حق مردم با وزیر ارشاد است

وزیر ارشاد شخصا مجوز برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی را گرفته/ مسئولیت به خطر افتادن جان و پایمال شدن حق مردم با وزیر ارشاد است

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: چرا به جای اینکه دولت به کمک شهرداری بیاید و مشکلات شهر آفتاب را برطرف کند به دنبال برگزاری نمایشگاه ها در فضاهایی غیر از شهر آفتاب رفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، احمد صادقی در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وجود مصوبات برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب، اظهار کرد: مصوبات متعددی با محوریت الزام شهرداری تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب در سنوات مختلف وجود دارد.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه طبق آمار اخذ شده از سازمان بهشت زهرا در حین و پس از رویدادهای بزرگ آمار مرگ و میر افزایش می یابد، تصریح کرد: میزان رسیدگی به مصدومان حوادث و بیماران در این ایام افت شدیدی پیدا می کند و مشکلات گسترده ای در محدوده مصلی رخ می دهد؛ چه کسی به این مشکلات پاسخ می دهد؟

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پافشاری و فشار بر شورای تأمین استان، مجوز برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی را شخصا اخذ کرده است؛ پاسخگویی در مورد ساعت ها معطلی مردم در ترافیک، پایمال شدن حق الناس، در خطر بودن جان مردم و مواردی از این قبیل با وزیر ارشاد است.

صادقی تأکید کرد: چرا به جای اینکه دولت به کمک شهرداری بیاید و مشکلات شهر آفتاب را برطرف کند به دنبال برگزاری نمایشگاه ها در فضاهایی غیر از شهر آفتاب رفته است. برای حل مشکلات باید این عارضه را تعیین تکلیف کرد.

وی با بیان اینکه استانداری و شورای تأمین وظیفه حفظ جان مردم را بر عهده دارند، یادآور شد: کار استاندار تهران نیز به مثابه وزیر ارشاد در دستگاه محاسباتی خداوند بی پاسخ نخواهد ماند.

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار، اعضای شورای شهر و رسانه ها می خواهم با عدم استقبال از نمایشگاه کتاب، در به خطر افتادن جان مردم سهیم نباشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط