1402/02/19-17:30
با پیگیری شهرداران مدارس انجام شد؛

رفع نیازهای عمرانی مدارس در دستورکار مدیریت شهری منطقه ۱۴

رفع نیازهای عمرانی مدارس در دستورکار مدیریت شهری منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ در نشست صمیمانه با شهرداران و مدیران مدارس از انجام فعالیت های عمرانی جهت نوسازی مدارس تا آمادگی برگزاری کلاس های آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان در سال جدید خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه دانش آموزان امید های ما هستند، تاکید کرد: جهت رفاه آنها و رفع نیازهای مدارس همچنین ارتقای سطح دانش و مهارت آموزی دانش آموزان در سال جدید همکاری لازم با آموزش و پرورش صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در طرح تفصیلی ایجاد اعتبارات شهری برای انجام کارهای عمرانی مانند آسفالت حیاط مدارس در دستورکار است، ادامه داد: برای رسیدگی به امور مدارس تفاهم نامه ای در همکاری با آموزش و پرورش صورت گرفته و سبد اعتباری بین مدارس برای رفع نیازهای عمرانی درخصوص آسفالت، وسایل گرمایشی و در کل تجهیز مدارس اختصاص داده می شود. 

شهردار منطقه ۱۴ به رنگ آمیزی دیواره های مدارس برای سال جدید اشاره و اظهارداشت: با توجه به لزوم زیباسازی دیواره های مدارس و داشتن محیطی شاداب و با نشاط جهت ارتقای تربیت و آموزش رنگ آمیزی دایواره ها باید با کمک دانش آموزان و شهرداران مدارس اجرایی شود.

سالاری پور در ادامه با اعلام آمادگی برای برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع مرتبط به نگهداشت فضای سبز بیان داشت: در کنار برنامه ریزی برای ارائه آموزش های شهروندی به دانش آموزان، شهرداری پای کار است تا نگهداشت و توسعه درختکاری در مدارس با همکاری شهرداران مدارس نیز صورت پذیرد.

وی از برگزاری مسابقه ای با موضوع نگهداشت فضای سبزدر خصوص آبیاری درختان و نیز کاشت درختان جدید در مدارس همراه با اهدای جوایزی به رسم یادبود وبا هدف تشویق و مشارکت دانش آموزان در این فعالیت ها به عنوان برنامه در نظر گرفته شده نام برد.
 
شهردارمنطقه ۱۴ در پایان به لزوم و برنامه ریزی برای تجهیز و نوسازی مدارس برای سال جاری و سال تحصیلی جدید اشاره و گفت: همچنین ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در دوره های تحصیلی در ابعاد مختلف از اهداف شهرداری در مدارس است که در سال جاری اجرایی می شود. 

گفتنی است؛ در این دیدار صمیمانه ضمن قدردانی از عملکرد شهرداران مدارس در همکاری با مدیریت شهری برای پیشبرد برنامه های آموزشی و اجتماعی در مدارس و بین خانواده ها، از مدیران مجری طرح در ۲۵ مدرسه منطقه با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش و مدیران آموزش شهروندی تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط