1402/02/20-14:49

اجرای ۷۸ پروژه توسعه محله ای در سال ۱۴۰۲

اجرای ۷۸ پروژه توسعه محله ای در سال ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای پروژه توسعه محله ای در سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش کیفیت زندگی شهروندان بویژه در محلات کم برخوردار و کاهش چالش های اساسی محلات متناسب با نیاز شهروندان در محلات دوازده گانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه، توسعه محله‌ای را از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری دانست که بستر مناسب برای پیاده سازی صحیح سیاست‌های شهری را فراهم می‌کند که در این راستا، ۷۸ پروژه کوچک مقیاس توسعه محله ای در محلات اسدی، زاهد گیلانی، صفا، اشراقی، پیروزی،دهقان، نیروی هوایی، امامت حافظیه، آشتیانی، زینبیه و سرخه حصار در مرحله اجراست.

او افزود: بهسازی زمین های ورزشی روباز، بازپیرایی آبنما، سرویس بهداشتی و پل های عابر، خرید و نصب تجهیزات پارکی، زیباسازی و جداره سازی، ساماندهی و ایمن سازی بوستان ها، مرمت و بازسازی نقاشی دیواری، نورپردازی و احداث المان نوری، اصلاح هندسی و ساماندهی معابر، بازپیرایی سرویس بهداشتی، بهسازی سرای محلات، پیاده روسازی و مرمت انهار و جداول، تراش روکش، مرمت آبنما، از جمله رئوس فعالیت هایی پروژه های توسعه محله ای در سال ۱۴۰۲ می باشد.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: پروژه های توسعه محله ای این منطقه در حوزه های  شهری در محلات منطقه ۱۳ شامل ۴۴ طرح در حوزه معاونت فنی و عمران، ۲۷ طرح در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست، ۲ طرح در حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک، ۴ طرح در حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی اجرا می شود.

محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه پروژه‌های کوچک مقیاس را در اولویت کارهای سال جاری قرار می دهیم، اظهار داشت: این پروژه ها متناسب با برداشت های میدانی و  نظرات شهروندان و معتمدان محلی در "طرح من شهردارم" با اخذ ۱۴ هزار رای طراحی و مصوب شد که اجرای آنها توسعه و آبادانی در محلات را به ارمغان می آورد. 

محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: رویکرد توسعه محله‌ای چنانچه به درستی اجرا شود، زمینه ساز حل بسیاری از معضلات شهری خواهد بود زیرا نیازهای شهروندان را در سطح محلات شهر تأمین می‌کند و کاربری‌ها و خدمات اساسی ساکنان در سطح این محلات دیده می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط