1402/02/20-22:22
با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در باب الرضای تهران انجام شد؛

بررسی مشکلات و معضلات نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵

بررسی مشکلات و معضلات نوسازی بافت فرسوده منطقه ۱۵

نخستين جلسه بررسی مشکلات و معضلات بافت فرسوده منطقه ۱۵ با حضور مديرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و شهردار منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت شهرداری منطقه ۱۵، در اين جلسه محمد شيری شهردار منطقه با اشاره به اينکه ۱۱۱۹ پروانه ساختمانی سال گذشته در اين منطقه صادر شده است، گفت: ۷۰۰ پلاک نيز در بافت فرسوده نوسازی شده که از نظر تعداد بازسازی پلاکها به دليل تجميع خوبی که داشتيم رتبه اول بين مناطق هستيم.

او با اشاره به رتبه پنجم باب الرضای تهران در بافت فرسوده مناطق ۲۲گانه ادامه داد: با وجود تلاشهای همکارانم در سنوات گذشته تنها موفق به نوسازی ۳۳ درصد از بافت فرسوده شده و هنوز راه بسياری در پيشرو داريم.

شيری اظهار اميدواری کرد با توجه به حضور آقای هدايت در سازمان نوسازی و سوابق ارزشمند ايشان و نيز آمادگی منطقه برای هرگونه همکاری بين سازمانی، بتوانيم مشکلات اين حوزه را برطرف کنيم.

براساس اين گزارش در ابتدای جلسه مصوبات قبلی فی مابين سازمان نوسازی و شهرداری منطقه در خصوص محور احداثی شوش شرقی، تعیین تکلیف گودهای 3D و 4D با تعریف پروژه های مسکونی طوبی و ارغوان و اخذ تاییدیه از دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران، رفع معارضین گذرهای واسعی، عاشقیها، صادقی و...، رفع معضل ناایمنی محدوده کوی گلها، تعیین تکلیف فضای بی دفاع شهری املاک بجا مانده از طرح های شهری در محلات اتابک و مینابی، تعیین تکلیف پروژه پاسارگاد، تعریف پروژه محرک توسعه در محور فدائیان اسلام و محله شوش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پايان مقرر شد مراکز پاتوق محله که توسط اين سازمان در محلات ساخته شده است، در اختيار منطقه قرار گيرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط