1402/02/22-13:21
در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان؛

حمایت از طرح‌های نو و خلاقانه، رویکرد شهرداری منطقه ۱۳ در سال ۱۴۰۲

حمایت از طرح‌های نو و خلاقانه، رویکرد شهرداری منطقه ۱۳ در سال ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تشکیل کمیته های برنامه ریزی و خلاقیت در حوزه های مختلف شهری از ارائه و بررسی ایده های نو و خلاق همکاران در اداره بهتر شهر خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردارمنطقه، توجه به ایجاد و توسعه طرح‌های نو و خلاق را از برنامه‌های مهم شهرداری منطقه ۱۳ اعلام کرد و افزود: برای رسیدن به یک شهر مطلوب، نیاز به تغییر و تحول داریم که این امر نیازمند برنامه ریزی درست است تا اثرات مثبت را به همراه داشته باشد.

او نقطه نخست، هر تغییر و تحول را شناسایی نیاز، تعیین مسئله، یافتن راهکار و ایده مناسب برای تغییر دانست و افزود: بر این اساس، در منطقه ۱۳ نیز در مرحله اول، از همه معاونت ها و حوزه ها خواسته شد که ایده های خود را متناسب با وظایف خود ارائه و در مراحل بعدی ضمن جمع آوری ایده ها از سوی اداره برنامه و بودجه معاونت برنامه ریزی وسرمایه انسانی، کمیته های تخصصی با حضور معاونت ها و حوزه ها تشکیل می شود.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: در حال حاضر، ایده حوزه ها جمع آوری و این ایده ها در جلسات تخصصی به لحاظ زیر ساختی و امکان اجرایی شدن بررسی می شوند که می بایست دارای شاخص های جدید بوده و ضمن توجه به ارتقای بهره وری در فعالیت ها، ارتقای سرمایه های اجتماعی در منطقه را دنبال کنند.

محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه محلات محدوده، فرصتی‌ استثنایی برای خدمت‌رسانی است، ادامه داد: از آنجا که مدیریت شهری منطقه با تنوع مسئولیت‌ها، خدمات و وظایف روبه‌رو است، ایجاد طرح های ابتکاری و نو برای بهینه سازی محلات کمک کرده و به بالندگی و سرزندگی آن می انجامد.

شهردارمنطقه۱۳ خاطر نشان کرد: ایده‌ای نو در حوزه مدیریت شهری به طور مستمر در سال ۱۴۰۲ دنبال می شود تا ضمن کاهش هزینه ها، از مزایای آن شهروندان بهره مند شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط