1402/02/22-13:27

جلسه مدیریت مصرف آب با محوریت فضای سبز در سطح منطقه ۷

جلسه مدیریت مصرف آب با محوریت فضای سبز در سطح منطقه ۷

جلسه مدیریت مصرف آب با محوریت فضای سبز در سطح منطقه ۷ با حضور شهردار و جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد و نصراله آبادیان از مدیران خود خواست تا با شروع فصل گرما موضوع آب و آبیاری فضای سبز را در راس اقدامات خود قرار دهند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه تاکید کرد: در موضوع آبیاری فضای سبز باید از روش های علمی و جلب مشارکت جمعی شهروندان استفاده کنیم.

وی گفت: در زمینه آگاه سازی شهروندان باید از طریق حوزه های اجتماعی تسهیلگری انجام داده و با تولید محتوا و در اختیار قرار دادن این مطالب با شهروندان در مسیر جلب مشارکت مردم گام های اساسی برداریم.

شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: نهادها و ارگان های متعددی در سطح منطقه وجود دارند که می توانیم با تهاتر با آنها از آب های زیرزمینی و چاه های آنها برای مصارف آبیاری بهره ببریم.

وی یادآور شد: از نظر وجود آب های زیرزمینی، مخزن ها، انشعابات، آب های سطحی و... باید سندی تولید کنیم که نقشه راه ما برای ده سال آینده باشد.

آبادیان در پایان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های موجود در منطقه پاسداری کنیم و ضمن اجرای پروژه های جدید وضعیت موجود را هم حفظ کنیم از همین رو باید طی سرکشی هایی که از پروژه ها انجام می شود نقایص نیز در اسرع وقت مرتفع شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط