1402/02/22-19:12
با عزم جدی شهرداری این منطقه  انجام شد؛

رفع خلاف از ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع از اراضی منطقه ۱۹

رفع خلاف از ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع از اراضی منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: طی عملیات مبارزه و بازپس گیری اراضی تصرف شده در ناحیه سه این منطقه ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع در شامگاه روز پنج شنبه رفع خلاف و آزاد سازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،  تورج فرهادی درباره بازپس گیری زمین های تصرف شده افزود: در راستای صیانت از شهر و حقوق عامه با اخذ مجوزهای قانونی و برابر دستور مقام قضایی در بزرگراه آزادگان پشت ورزشگاه شهید کاظمی ۱۵۰۰۰ مترمربع معادل۱/۵ هکتار از زمین های متصرف شده آزاد و به بیت المال بازگشت.

او با اشاره به رفع خلاف از ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز بیان کرد: این اراضی مشتمل بر ۲ مورد چهار دیواری ۱۵۰۰ مترمربعی، ۱۲ مورد چهار دیواری ۴۰۰ مترمربعی،۱۰ مورد چهار دیواری ۶۰۰ مترمربعی، یک مورد سوله ۲۰۰ مترمربعی و ۵ مورد بنای ۱۰۰ مترمربعی است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ساختمان‌های غیرمجاز بدون رعایت اصول شهرسازی و مباحث ایمنی ساخته می‌شوند خاطر نشان کرد: به دلیل عدم استحکام و ناایمن بودن ساختمان ها خطرات جدی برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

براساس این گزارش این عملیات گسترده با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه،شهردار و کارکنان اجرایی ناحیه سه، ۶۰ درصد از شهربان های منطقه با به کارگیری ۲ دستگاه لودر از ساعت ۲ بامداد روز پنج شنبه شروع و تا ۶ صبح ادامه داشت که بدون هیچگونه خسارت مالی و جانی به نیروهای شهرداری به  پایان رسید که این اقدام مورد استقبال مطالبه گران نظم، انضباط و حقوق عمومی در منطقه قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط