1402/02/22-20:16
با هدف تمرین خودامدادی و دیگرامدادی انجام می‌شود؛

همراهی خودروسازی سایپا با مدیریت شهری هنگام وقوع حریق در صنایع منطقه ۲۱

همراهی خودروسازی سایپا با مدیریت شهری هنگام وقوع حریق در صنایع منطقه ۲۱

با هدف مشارکت و همکاری سه جانبه فی مابین شرکت خودروسازی سایپا، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه ارتقای سطح آمادگی و واکنش سریع در شرایط اضطراری؛ بازدید از توانمندی‌های این گروه صنعتی درخصوص موارد ایمنی و مدیریت بحران انجام گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "علی نصیری" رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن حضور در جلسه ایمنی و مدیریت بحران منطقه ۲۱ و بازدید از شرکت خودروسازی سایپا گفت: منطقه ۲۱ پایتخت به واسطه ساختار خاص صنعتی و کارگاهی از جمله پرخطرترین بخش هاست؛ چرا که انجام فعالیت های تولیدی زمینه بروز بحران هایی مانند آتش سوزی را شدت می بخشد.

وی ادامه داد: با برگزاری جلسات توجیهی مشترک فی مابین صنایع با ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۱ و خوش فکری مدیران این بخش، هم اکنون شاهد رقم خوردن اتفاقات بزرگ و ماندگاری هستیم که هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک کارخانجات و مدیریت شهری پایتخت در شرایط بحرانی و آتش‌سوزی‌ها را به منزله یک ضرورت و نیاز مهم روز تلقی می‌کند.

این مقام مسئول شهری تصریح کرد: وقوع حریق در صنایع منطقه ۲۱ یکی از بارزترین موارد اضطراری است که می بایست با هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از امکانات و تجهیزات اطفاء حریق صنایع در مواقع بروز بحران در کنار نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بر مشکلات فائق آییم.

در ادامه "هادی اسماعیلی" دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۱ ادامه داد: در قالب برگزاری جلسات توجیهی و هم‌اندیشی مشترک؛ شرکت خودروسازی سایپا به عنوان نخستین گروه صنعتی اعلام آمادگی کرد تا پس از انجام بازدید مدیران شهری تهران از توانمندی‌های حوزه ایمنی این گروه بزرگ خودروسازی، در مواقع بروز آتش سوزی در سطح سایر کارخانجات از ایستگاه آتش نشانی، ستاد فرماندهی، خودروهای امدادی، پدهای بالگرد و نیروی انسانی این شرکت استفاده شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۲۱ تاکید کرد: این اقدام بزرگ با هدف تمرین خودامدادی و دیگرامدادی و از همه مهم‌تر ارتقای سطح همکاری‌های بین بخشی فی‌مابین مدیریت شهری و صاحبین صنایع بزرگ برای نخستین بار در پایتخت اجرایی می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط