1402/02/24-23:49
در نمایشگاه اختراعات و دستاوردهای دانش‌آموزان منطقه ۱۴ تاکید شد؛

ایجاد فرصت برای فعالیت های شهری نوجوانان فرهیخته و توانمند

ایجاد فرصت برای فعالیت های شهری نوجوانان فرهیخته و توانمند

شهردار منطقه ۱۴ ضمن بازدید از نمایشگاه اختراعات و ابتکارات دانش آموزان منطقه، از آمادگی مدیریت شهری منطقه بر ایجاد فرصت مناسب جهت حضور و فعالیت های بیشتر نخبگان و فعالان فرهنگی و علمی در عرصه های مختلف از جمله فعالیت های شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور خطاب به نوجوانان در نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان، با بیان اینکه ظرفیت و انگیزه شما در کنار زیرساخت ها می‌تواند اتفاقی خوب را برای شهر و محل زندگی رقم بزند، بر اهمیت مشارکت و جذب افراد در کیفی تر شدن برنامه ها و مدیریت شهر تاکید کرد.

سالاری پور با بیان اینکه نوجوانی سرآغاز حرکت به سمت یک جهش طولانی برای بستر زندگیست، بر اهتمام ویژه و تعهد در مسئولیت برای خادمی مردم و موفقیت بویژه نسل جوان و سربلندی کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و مشارکت نوجوانان در اجرای برنامه های اثر بخش و مورد نیاز نسل جوان و خانواده ها همچنین لزوم ارتقای سطح فرهنگ و توانایی کودکان و نوجوانان اظهارداشت: با توجه به این مهم که پرورش نسلی موفق و تاثیرگذار در آینده جامعه ایرانی اسلامی اهمیت دارد، شهرداری منطقه آماده است تا با ظرفیت های در اختیار و ایجاد بستر مناسب در تعامل دوسویه با آموزش و پرورش، زمینه‌های لازم که موجبات تفریح، آموزش و پرورش خلاقیت‌های مناسب کودک و نوجوانان و اجرای برنامه های کیفی تر می شود را فراهم آورد.

وی با یاداوری نگاه مدیریت شهری به نسل جدید، فعال و مستعد، بر برنامه ریزی منطقه برای استفاده از ظرفیت های نوجوانان و نخبگان برای اجرای برنامه های کیفی و آموزش محور در حوزه اجتماعی و فرهنگی همچنین مدیریت شهر در سال جاری تاکید کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه اختراعات و ابتکارات دانش آموزان در دبیرستان پسرانه علامه حلی و با عنوان «همچو سرو پر از خلاقیت» با حضور شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۵ و کارشناس اداره آموزش های شهروندی برپا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط