1402/02/26-17:04

ترویج فرهنگ عبور و مرور در میان دانش آموزان منطقه ۷

ترویج فرهنگ عبور و مرور در میان دانش آموزان منطقه ۷

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای نمایش آموزش مبانی و اصول ترافیک در سرای محله حشمتیه واقع در این منطقه ویژه دانش آموزان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی گفت: تیم آموزشی واحد آموزش فرهنگ ترافیک این معاونت به همراه مسئول آموزش پلیس راهور در سرای محله حشمتیه حاضر شدند و به ارائه آموزش های لازم با موضوع رفت و آمد ایمن پرداختند.

وی تاکید کرد: در طی این آموزش ها که برای کودکان پیش دبستانی و مهد کودک این سرای محله انجام شد، راه های ایمن در هنگام تردد در خیابان و هم چنین قوانین سرنشین خودرو در قالب برنامه شاد موزیکال و عروسکی برای کودکان حاضر اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: هم چنین در ادامه برنامه کارگاه آموزشی توسط مربیان آموزش این واحد و مسئول آموزش پلیس راهور برای بانوان و والدین حاضر برگزار و نکات ضروری در خصوص مسائل ایمنی ترافیکی برای ایشان تشریح شد.

به گفته وی تیم آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۷ به صورت مداوم و روزانه در سایر سرای محلات و مدارس منطقه حضور پیدا می کنند و ضمن اجرای برنامه های شاد و متنوع، در خصوص مسائل ترافیکی آموزش های لازم را به دانش آموزان و سایر مخاطبان حاضر ارائه می نمایند.

شایان ذکر است شهرداری منطقه ۷ ماهانه تعداد دوهزار نفر از شهروندان از طیف ها و اقشار مختلف تحت پوشش آموزش های ترافیکی قرار می دهند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط