1402/02/27-20:47

سومین دیوارنگاری با موضوع امام مهربانی‌ها در منطقه ۸

سومین دیوارنگاری با موضوع امام مهربانی‌ها در منطقه ۸

با طراحی و اجرای سومین دیوارنگاری با موضوع امام مهربانی‌ها در منطقه۸ تهران، نام مبارک علی‌ابن موسی الرضا(ع) بر ۵۰۰ متر از دیوارهای شرقی پایتخت نقش بست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اولین طراحی و نقاشی همزمان با افتتاح پارکینگ شهید مدنی بر دیوار جنوبی آن نقش بست و طی دو هفته اخیر نیز حدود ۴۰۰ مترمربع دیگر به مساحت دیوارنگاری با موضوع امام مهربانی ها، در میدان امام رضا(ع) و ضلع غربی میدان شقایق منطقه ۸ افزوده شد.

فاطمه تنهایی در ادامه با اعلام خبر جانمایی المان‌ حجمی "علی ولی الله" در این منطقه تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه ۸ قرار دارد، با هدف آذین بندی مذهبی و فضاسازی محیطی، نصب و جانمایی نام متبرک امیر المومنین(ع) در دستورکار قرار گرفت.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اشاره به جانمایی ۲۵ المان مذهبی طی یک سال گذشته در این منطقه ادامه داد: این المان ها مناسب با دو نمای شب و روز طراحی شده اند تا در طول شب نیز به عنوان یک اثر حجمی قابل مشاهده باشند.

شهردار منطقه۸ با اشاره به اینکه سيره زندگی اهل بیت(ع) به صورت اشعار و احاديث با بكارگيری المان‌ها و خطوط ایرانی اسلامی جزء موضوعات این طرح است افزود: شهرداری منطقه۸ در نظر دارد دیوار نگاری با موضوع و نام مبارک امام مهربانی‌ها را در ۸ نقطه این منطقه اجرا کند که تاکنون ۳ دیوارنگاری با هدف ترویج سیره زندگی امام رئوف طراحی و اجرا شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط