1402/02/28-16:07
همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت؛

امتنان شهردار منطقه ۲۱ از همکاران اداره روابط عمومی منطقه

امتنان شهردار منطقه ۲۱ از همکاران اداره روابط عمومی منطقه

همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی؛ شهردار منطقه ۲۱ طی مراسمی از زحمات همکاران شاغل در این اداره تجلیل کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه در ابتدای آئین امتنان از زحمات مدیر و همکاران اداره روابط عمومی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: تحول در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به واسطه صحبت‌های سایر مدیران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به وضوح مشهود است و این جز تلاش و کار تیمی شما نیست.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اداره روابط عمومی، افزود: امیدبخش باشیم، شهروندان و جامعه شهری نیازمند دمیدن امید هستند. بذر امید را در دل‌های عموم جامعه شهروندی با انجام فعالیت‌های خوب در حوزه شهری بکاریم.

پوریافر تاکید کرد: امید واقعی در سایه پشتکار جمعی، کار و فعالیت گروهی خدمتگزاران مردم در مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ رقم می‌خورد. به طور مثال اقدامات مختلف حوزه خدمات شهری را که زمینه‌ساز تحولی بزرگ در این بخش است، به اطلاع شهروندان برسانید.

شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: فضای خدمت‌رسانی و اقدامات در دست انجام می‌بایست به سمع و نظر شهروندان برسد و اینجاست که‌ نقش بی‌بدیل روابط عمومی خودی نشان می‌دهد.

وی توضیح داد: نقش مهمی که روابط عمومی‌ها در ارتباط‌گیری با شهروندان و جمع‌آوری نظرات مردم درخصوص اقدامات مدیریت شهری و مشکلات؛ همچنین انعکاس آن به مخاطبان که همانا مردم، رسانه‌ها و مدیران بالادستی دارد، بر کسی پوشیده نیست.

در ادامه این جلسه "فرشید اسحاقی" مدیر اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ گفت: نقش مهمی که روابط عمومی‌ها به‌عنوان پیشتیبان دارند، باعث می‌شود تا کارهای بدنه اجرایی و خدمات‌رسان مدیریت شهری دیده شود. همین دیده شدن، حس انگیزه خدمت مضاعف را در بین مدیران و معاونین برمی‌انگیزد.

وی ادامه داد: همکاران شاغل در اداره روابط عمومی منطقه ۲۱ باتجربه، باسابقه، امین، متخصص، متعهد و مسئولیت‌پذیر هستند و با اتکاء به دانش و مهارت‌های خود در انتشار اخبار، اطلاع‌رسانی‌ها و رویدادهای مهم حوزه شهری این منطقه می‌کوشند.

در پایان این نشست صمیمی؛ شهردار منطقه ۲۱ با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران اداره روابط عمومی این منطقه تجلیل کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط