1402/02/29-19:12
در مراسم گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۱۹ مطرح شد؛

نقش موثر روابط عمومی در ایجاد امید و اثر بخشی در بین شهروندان

نقش موثر روابط عمومی در ایجاد امید و اثر بخشی در بین شهروندان

مراسم گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه، شهروز پرهیزکار معان برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مهرنوش ریاضی مدیر و کارشناسان اداره روابط عمومی برگزار و بر نقش موثر روابط عمومی در ایجاد امید و اثر بخشی در بین شهروندان تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن تبریک و عرض خدا قوت به مدیر و کارشناسان این حوزه افزود: همکاران روابط عمومی درگفتگو، تعامل، محبت، صمیمیت و حس مثبت را به شهروندان و همکاران انتقال می دهند و این فضای صمیمانه، انسجام، یکپارچگی و همدلی بزرگترین امتیاز محسوب می شود.

او با اشاره به اینکه پیامبر ما پیامبر اخلاق بودکه با صداقت و امانت داری در بین مردم شهرت یافت افزود: جایگاه روابط عمومی بسیار مهم و خاص است و انسانها با فعالیت و اخلاق خوب می توانند در این حوزه با مردم در تعامل باشند و در دل آنها جای گیرند.

فرهادی با تأکید بر اهمیت اثر گذاری واثر بخشی در تعاملات روابط عمومی بیان کرد: منطقه ۱۹ منطقه ای پر ظرفیت با نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید است که باید به گونه ای دقیق به شهروندان گزارش و اطلاع رسانی ها انجام شود که علاوه بر ایجاد ارتباط مثبت همکاری و مشارکت مردمی صورت گیرد.

به گفته فرهادی درکشورهای توسعه یافته روابط عمومی ها به عنوان مشاور عالی جایگاه ویژه ای دارند و به عنوان اتاق فکر در خصوص مسائل مختلف موضع گیری و نظرات خود را ارائه می کنند.  

فرهادی با اشاره به اینکه مشاوره ها و خدمات روابط عمومی به مدیران می تواند با ایجاد اتاق فکر آنها را برای انجام کار حرفه ای و فنی رهبری و هدایت کند افزود: روابط عمومی ها با توجه به شرایط کنونی می توانند در قالب کلمات که بسیار ارزشمند هستند حرمت دارند و جانمایی درست آنها ارزش افزوده ایجاد می کندگفتمان ایجاد و مسیر راه را روشن و تبیین می کند.

فرهادی تصریح کرد: در منطقه ۱۹ با کمک شما کیفیت خدمت رسانی بالا خواهد رفت و امید است خروجی کار و پیام های ما برای شهروندان اثر بخش باشد و آنها از روابط عمومی ناامید نشوند، زیرا امید بزرگترین امتیاز و انسان با امید زنده است و جامعه ما به امید نسبت به قبل بسیار نیازمند است.  

شهردار منطقه با اشاره به مهم و پر استرس بودن فعالیت های و اقدامات روابط عمومی خاطر نشان کرد: منطقه ۱۹ شرایط خاصی دارد و ما می توانیم با رفتارهای درست بر روی رفتار شهروندان تاثیر بگذاریم و ارتباط خود را با آنها حفظ کنیم.

براساس این گزارش طی این مراسم با اهدای لوح و هدیه از سوی شهردار منطقه از زحمات مدیر و کارشناسان روابط عمومی تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط