1402/02/30-14:25
در راستای افزایش ضریب امنیت و ایمنی در منطقه ۱۴ صورت گرفت؛

زیباسازی و نورآرائی یک هزار مترطول از زیرگذر بزرگراه امام علی(ع)

زیباسازی و نورآرائی یک هزار مترطول از زیرگذر بزرگراه امام علی(ع)

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از زیباسازی و نورآرایی زیرگذر بزرگراه امام علی(ع) در راستای افزایش ضریب امنیت و ایمنی شهروندان و محورهای عبوری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ علیرضا برزگرمرادی گفت: به منظور حفظ زیبایی بصری و رسیدگی به حاشیه ی بزرگراه ها، معابر اصلی و شریان های مواصلاتی منطقه ۱۴، اقدامات قابل توجهی با هدف زیباسازی و جذابیت بصری نمای شهری انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اجرای فاز اول روشنایی بزرگراه امام علی(ع) افزود: به منظور نورآرائی مطلوب و دید مناسب در شب برای رانندگان همراه با حفظ جذابیت بصری منفی یک این بزرگراه، فاز یک پروژه بهسازی و احیاء پروژکتورهای منفی یک این بزرگراه طی روزهای اخیر عملیاتی و اجرایی شده است.

برزگر مرادی با بیان اینکه درطول سال اقدامات ویژه زیباسازی در زیرگذر بزرگراه امام علی(ع) در محدوده منطقه از خیابان خاوران تا خیابان عزیزی اجرایی می شود، یاداورشد: اینگونه اقدامات رنگ آمیزی و پاکسازی با حفظ زیبایی بصری و نیز نورآرائی محدوده بزرگراهی و شریان فرامنطقه ای مواصلاتی منطقه، حس خوب برای شهروندان دارالمومنین و مسافران عبوری از محدوده منطقه ۱۴ را به ارمغان می آورد.

معاون خدمات شهری همچنین گفت: از ابتدای سال تاکنون از امحاء شعارنویسی، پاکسازی جداره، شستشو و سپس رنگ آمیزی ستون های منفی یک این بزرگراه با رنگ های شاخص به متراژ هزار مترطول عملیاتی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط