1402/03/05-15:06

گردهمایی بزرگ دختران شهر در بوستان پلیس

گردهمایی بزرگ دختران شهر در بوستان پلیس

رئیس امور بانوان منطقه ۴ خبر داد: صدها نفر از دختران منطقه ۴ از حوزه های مختلف ورزشی، هنری، علمی و... در جشن بزرگ بوستان پلیس شرکت کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ شقایق بیداری رئیس امور بانوان منطقه ۴ با اعلام خبر برگزاری جشن بزرگ دختران شهر به مناسبت دهه کرامت گفت: بیش از هزار نفر از دختران منطقه ۴ به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، چهارشنبه ۳ خرداد ماه در مراسم جشن بزرگ دختران شهر که در بوستان پلیس برگزار شد ، شرکت کردند.

بیداری از اجرای برنامه های شاد و متنوع در این مراسم خبر داد و گفت: در جشن دختران شهر برنامه های شاد و متنوع شامل اجرای گروه سرود، اجرای موسیقی پاپ، همخوانی سرود، سخنرانی، نمایش حرکات ورزشی، پرچم گردانی حرم مطهر رضوی و تلاوت زیارت خاصه امام رضا(ع) برگزار شد.

او همچنین به تقدیر از دختران توانمند اشاره کرد و گفت: از دختران توانمند و نخبه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ادبی و برگزیدگان پویش ماه مهربانی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی در این مراسم تشکر شد.

رئیس امور بانوان منطقه ۴ گفت: در حاشیه مراسم نیز غرفه های کارآفرینی انواع محصولات دست آفریده های دختران کارآفرین منطقه را به نمایش گذاشته و عرضه کردند.

بیداری در پایان گفت: در ایستگاه صلواتی نیز با توزیع شربت و شیرینی کام میهمانان برنامه، شیرین شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط