1402/03/05-18:41

۸۰ درصد پيشرفت فیزیکی پروژه عمرانی محله وحیدیه تهران

۸۰ درصد پيشرفت فیزیکی پروژه عمرانی محله وحیدیه تهران

فاز دوم پروژه بخت آزاد با اجرای ۱۸۰۰ مترطول کانیو جانبی و نهر روسی به پایان رسید و با اتمام پروژه عمرانی خیابان بخت آزاد، معضل آبگرفتگی و آب‌ماندگی محله وحیدیه تهران حل می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه گفت: فاز اول عملیات عمرانی در خیابان بخت آزاد، سال گذشته با لوله‌گذاری، اجرای منهول و مناسب‌سازی و مرمت پیاده رو و سواره رو انجام گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش همکارانم فاز دوم سلسله عملیات عمرانی پروژه بخت آزاد؛ جمع آوری نهر روباز، اجرای کانیو جانبی و نهر روسی با متراژ ۱۸۰۰ متر طول در مدت کمتر از یک ماه بعد از آغاز سال ۱۴۰۲ انجام شد و تا به امروز پیشرفت فیزیکی این‌عملیات به ۸۰ درصد رسیده است.

تنهایی با اعلام خبر عملیات عمرانی محله وحیدیه با هدف رفع این معضل شهری در محله کم‌برخوردار وحیدیه ادامه داد: در سال گذشته ۲۰ حوضچه در این معبر از تقاطع خیابان مدنی تا خیابان دماوند احداث شد و اجرای عملیات آسفالت ریزی در پیاده‌روها و معابر همزمان در حال انجام است و تاکنون حدود ۱۸۰۰ تن آسفالت ریزی در خیابان بخت آزاد محله وحیدیه انجام گرفته است.

گفتنی است شهرداری منطقه۸ پروژه بخت آزاد را با توجه به ضرورت اجرای اقدامات پیشگیرانه و به منظور جلب رضایت شهروندان، جلوگیری از جاری شدن آب‌های سطحی، وقوع آبگرفتگی و کم شدن جانوران موذی در معابر سطح ناحیه سه، در دو فاز آغاز کرد و طی روزهای گذشته، عملیات عمرانی تخريب انهار روباز، لوله گذاری، تسطيح و پياده روسازی را در محله وحیدیه با جدیت پیگیری شد. با اتمام این پروژه عمرانی كاهش چشمگیری در تعداد دفعات لایروبی مستمر انهار می‌شود و معضل آبگرفتگی این خیابان مرتفع خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط