1402/03/09-11:40
توسط شهرداری منطقه۶ صورت گرفت؛

آغاز توزیع ۶۰۰۰ مخزن مکانیزه پسماند در مناطق ۲۲گانه تهران

آغاز توزیع ۶۰۰۰ مخزن مکانیزه پسماند در مناطق ۲۲گانه تهران

شهردار منطقه۶ گفت: با بهره مندی از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و مشارکت شهروندی ۶۰۰۰ مخزن پسماند پایتخت را تامین کردیم و فرایند توزیع این مخازن در دو روز با همکاری سازمان پسماند به اتمام خواهد رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام خبر آغاز توزیع گسترده مخازن زباله تامین شده توسط این منطقه از محل مشارکت های شهروندی خاطر نشان کرد: توزیع مخازن با همکاری سازمان پسماند شهرداری تهران و به تناسب گستردگی پهنه و میزان فرسودگی مخازن موجود در مناطق ۲۲گانه در دستورکار قرار گرفته و از روز ۸ خرداد ماه این فرایند توزیع آغاز شده است.

شهردار منطقه افزود: نگاه جزیره ای به حل مسائل و مشکلات شهری قطعاً منجر به نتیجه مطلوب و رضایت شهروندی نمی گردد، ما تلاش می کنیم در صورت امکان با هماهنگی و همکاری فیمابین معاونت ها و مناطق مشکلات زندگی شهری را برای شهروندان تهرانی به حداقل برسانیم.

محمدی با پرداختن به جزئیات این اقدام خاطر نشان کرد: توزیع و نوسازی مخازن ۱۱۰۰ لیتری گالوانیزه مکانیزه زباله در سطح مناطق ۲۲گانه شهر تهران با پشتیبانی شهرداری منطقه ۶ طی زمان بندی اعلام شده اجرایی خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه این اقدام با هماهنگی معاونت خدمات شهری و محیط زیست و با محوریت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و با پشتیبانی منطقه ۶ اجرایی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط