1402/03/09-14:26
از ابتدای سال تاکنون انجام شد؛

پخش ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۱۳

پخش ۱۰ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در معابر منطقه همزمان با شش ماهه اول سال جاری از پخش ده هزار تن آسفالت در معابر محدوده از ابتدای سال تا کنون با هدف ایجاد سهولت در تردد عابرین و وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه، یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بر اساس نظرات مندرج در سامانه من شهردارم، بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، گفت: نظر به ضرورت بهسازی روکش آسفالت برخی از معابر نواحی چهارگانه، شهرداری براساس اولویت‌بندی، بهسازی معابر را در دستورکار قرار داده و عملیات روکش مکانیزه و دستی آسفالت معابر را آغاز کرده است.

او افزود : با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه آسفالت معابر محلات نواحی چهارگانه در مساحتی بالغ بر ۳۴۳ هزار مترمربع با پخش ۱۵۶ هزار تن آسفالت انجام می شود. 

محمد معما، معاون فنی و عمرانی منطقه نیز اظهار داشت: با توجه به نقش آسفالت معابر شهر در بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، علاوه بر آسفالت معابر سطح محدوده، نظارت لازم بر کیفیت و نحوه آسفالت‌ریزی انجام می شود تا شاهد ارائه خدمتی با کیفیت به شهروندان باشیم.

او با اشاره به نصب بنرهای اطلاع رسانی در محدوده اجرای طرح خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم در راستای اجرای نهضت آسفالت، خدمات خوبی به مردم ارائه و سطح رضایت‌مندی شهروندان را ارتقاء دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط