1402/03/11-17:54

بازدید گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از مجموعه فرهنگی رازی

بازدید گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از مجموعه فرهنگی رازی

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، از مجموعه فرهنگی رازی در منطقه ۲۰ بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران؛ داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰، وحید رضا انارکی محمدی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران بهمراه هادی حق بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران، بخش های مختلف مجموعه فرهنگی رازی شامل بام سبز، موزه ری، باغ میانی، صحنه نمایش محلی، مجموعه رستوران ها و کافی شاپ ها، کتابخانه و کارگاه های آموزشی، سالن های سینما و سالن تئاتر و... مورد بازدید قرار دادند.

در جریان این بازدید مواردی از قبیل نحوه بهره برداری از بخش های مختلف و همچنین واگذاری این مجموعه فرهنگی در آینده ای نزدیک به شهرداری منطقه ۲۰ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است مجموعه فرهنگی رازی با زیربنای ۳۰۵۰۰ مترمربع، در جوار برج تاریخی طغرل واقع شده است. ارتفاع ابنیه موجود در این مجموعه با محوریت چشم انداز برج طغرل طراحی شده و معماری آن نیز برگرفته از این اثر تاریخی بر جای مانده از قرن چهارم هجری است که توسط سازمان عمرانی مناطق احداث و آماده تحویل به بهره بردار می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط