1402/03/12-15:31

اجرای پروژه های محله ای منطقه ۷ رصد شد

اجرای پروژه های محله ای منطقه ۷ رصد شد

صبح روز چهارشنبه دهم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شهردار منطقه ۷ به همراه مدیران و معاونین ارشد منطقه از پروژه‌های محله ای ناحیه ۴ با هدف بررسی مشکلات و خواسته‌های شهروندان و بررسی روند اجرای این پروژه ها، بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، در جریان این بازدید نصراله آبادیان شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل در تحقق هر چه سریعتر پروژه ها، گفت: طی بازدید و برگزاری جلسات متعدد پروژه‌های محله ای در زمینه های مختلف در دستور کار قرار گرفت تا با اجرای آنها بتوانیم ضمن ارتقا کیفیت زندگی شهری شاهد افزایش رضایت شهروندان در سطح محلات منطقه باشیم.

این بازدید از خیابان شهید مفتح مقابل درب دانشکده الهیات آغاز شد و مدیران منطقه تمام محدوده ناحیه چهار این منطقه را کوچه به کوچه پیمودند و شهردار منطقه ضمن بررسی مشکلات، دستورات لازم برای حل آنها را صادر کرد.

لازم به ذکر است دسترسی، پیاده روسازی، تسریع در اجرای اقدامات عمرانی و فضای سبز در خیابان شهید مفتح، پایانه اتوبوسرانی خیابان مفتح و پیاده روسازی ضلع جنوب خیابان بهشتی تنها بخش کوچکی از پروژه هایی بود که توسط مدیران بازدید شد و در خصوص چگونگی و اتمام آنها با یکدیگر گفتگو کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط