1402/03/12-19:55

رفع موانع احداث کلانتری نظام آباد در جلسه با فرمانده نیروی انتظامی تهران

رفع موانع احداث کلانتری نظام آباد در جلسه با فرمانده نیروی انتظامی تهران

در نشست مشترک شهردار منطقه۸ با فرمانده نیروی انتظامی شهر تهران، رفع موانع احداث کلانتری نظام آباد بررسی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با اشاره به تراکم جمعیت و نیاز شهروندان به رفع مشکلات انتظامی در محدوده خیابان شهید مدنی (نظام آباد) که دربرگیرنده محلات لشکر سبلان وحیدیه و تسلیحات است، گفت: در راستای ابلاغ شهردار محترم تهران جهت پیگیری های لازم جهت احداث کلانتری در مناطق و همچنین فاصله مسافتی شهروندان این ناحیه تا کلانتری ۱۲۷، مدیریت شهری و انتظامی همسو و در تحقق درخواست‌های شهروندی، ساخت کلانتری در این محدوده را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲، بوجه احداث کلانتری نظام آباد پیش‌بینی شده است تا بتوانیم به فضل خداوند مطالبه بیش از ۴۰ ساله مردم این محلات را محقق کنیم.

شهردار منطقه۸ ادامه داد: با پیگیری انجام شده توسط مدیریت شهری منطقه ۸ از سال گذشته تاکنون و بعد از ۱۵ سال، کلنگ سومین مجتمع انتظامی در این منطقه و در محله کرمان به زمین زده شد و در ادامه رفع این مشکل و در دیدار و گفت‌وگو با سردار محمدی فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ رفع موانع احداث کلانتری در محله نظام آباد نیز بررسی شد.

فاطمه تنهایی این اقدام مدیریت شهری را در راستای رفع نیازهای انتظامی شهروندان در منطقه۸ تهران اعلام کرد و افزود: به درخواست شهروندان و با توجه به بافت متراکم ناحیه ۳ منطقه۸، احداث مجتمع انتظامی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و در ۵ طبقه (۴طبقه و ۱ طبقه منفی) در خیابان اکبری در حال انجام است که طی جلسه مشترک با سردار محمدیان فرمانده و رئیس پلیس تهران که عصر روزهشتم خرداد انجام گرفت، موضوعات و چالش‌ها این پروژ‌ه نیز بحث و بررسی شد.

سردار محمدیان رئیس پلیس تهران در این جلسه، گفت: پلیس نیز با تمام وجود در خدمت به مردم است و در این‌مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی افزود: فراهم آوردن فضایی مناسب و در شان شهروندان جهت رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی، موجب دلگرمی و افزایش اعتماد و امنیت می شود و این نیرو در کنار شهرداری همه تلاش خود را برای گره‌گشایی از موانع احداث این پروژه انجام می‌دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط