1402/03/13-12:29

بازسازی میدان سربند تا کوهپایه آغاز شد

بازسازی میدان سربند تا کوهپایه آغاز شد

بازسازی سنگ فرش میدان سربند تا میدان کوهپایه در محله دربند با هدف زیباسازی و تسهیل توام با ایمنی در تردد کسبه، اهالی و گردشگران آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: در این اقدام چهار هزار مترمربع از سنگفرش این محدوده که یکی از معابرمهم گردشگری شهر تهران است با هدف تعریض پیاده راه، جمع آوری سد معبر ها، هدایت مناسب آبهای سطحی، زیباسازی بصری و... بازسازی می شود.

او افزود: در این طرح بازسازی و نوسازی اساسی پیاده راه و خیابان از میدان سربند تا میدان کوهپایه که شامل تعویض سنگ فرش، اجرای آبراه های عرضی و طولی، نصب فلاور باکس از ابتدا تا انتهای مسیر و اجرای فضای سبز و نورپردازی و... توسط شهرداری ناحیه کوهستان آغاز شده است.

صباغ تصریح کرد: در نشسستی که قبل از اجرای طرح با معتمدین محلی و کسبه انجام شد پیوست های اجتماعی کار بررسی و حضور ایمن برای گردشگران، سهولت و ایمنی در تردد برای اهالی و کسبه دربند و پس قلعه از نتایج اجرای طرح اعلام و کار آغاز شد.

گفتنی است همزمان با اجرای طرح ساکنین و کسبه دربند و پس قلعه با نصب بنر از شهرداری بابت شروع عملیات بازسازی و ساماندهی سنگ فرش میدان سربند تا میدان کوهپایه تشکر کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط