1402/03/16-15:18

بازدید شهردار منطقه۹ از ادامه پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)

بازدید شهردار منطقه۹ از ادامه پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)

شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری ضمن بازدید از پروژه ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه در غرب پایتخت قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه در حاشیه بازدید میدانی از پروژه ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) گفت: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای حل مشکل ترافیکی پهنه غربی تهران، عملیات اجرایی پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح با تاکیدات مدیریت ارشد شهری و پیگیر های مجموعه شهری در منطقه ۹ با سرعت در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره) از پروژه های اولویت دار شهرداری تهران است، افزود: طرح اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به میدان فتح یک پروژه بزرگراهی به طول ۲ کیلومتر با مجموعه ای از تقاطع های غیرهمسطح است که خیابان هرمزان را به غرب میدان فتح متصل می سازد.

مرتضوی عنوان کرد: در شرایطی که پهنه غربی شهر تهران فاقد بزرگراه پیوسته شمالی- جنوبی است، ضرورت دارد تا احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به سمت میدان فتح به مرحله اجرایی رسیده و این مسیر بزرگراهی از بن بست فعلی خارج شود.

شهردار منطقه ۹ در پایان ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری نهایی در آینده ای نه چندان دور از پروژه مذکور، شاهد کاهش بار ترافیکی غرب کلانشهر تهران و تسهیل تردد شهروندان و در نهایت تامین رضایت آنها شویم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط