1402/03/16-22:59
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

لزوم تداوم طرح نگهداشت شهر در شمال شرق پایتخت

لزوم تداوم طرح نگهداشت شهر در شمال شرق پایتخت

شهردار منطقه ۴ از لزوم پیگیری مستمر و تداوم طرح نگهداشت شهر در سطح منطقه خبر داد و گفت: اقدامات این طرح به طور جدی و مستمر در فصل بهار همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به معابر و میادین و... در حوزه های خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک اقدامات خاص و مستمر در این طرح به صورت جدی ادامه دارد.

او گفت: مهم ترین اهداف اجرای این طرح آراستگی و زیبایی منظر شهر، امنیت، کسب رضایت و رفاه حال شهروندان و ارتقای خدمت به ایشان است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات حوزه خدمات شهری و محیط زیست خاطرنشان کرد: در همین راستا و در جهت حفظ منظر شهری و ارتقاء آراستگی معابر و محلات بیست گانه این منطقه و کاهش آلودگی های زیست محیطی اقداماتی از جمله رفت و روب معابر، جمع آوری منظم زباله ها، شستشوی مخازن، پاکسازی انهار و باغچه ها؛ بازپیرایی فضاهای سبز، گل و درخت کاری، مرمت و رنگ آمیزی المان های شهری، نونوار کردن مجموعه های بوستانی و ورزشی و... به عنوان کمترین خواسته شهروندان از مجموعه مدیریت شهری در حال اجراست.

او افزود: در ادامه این عملیات و با در نظر گرفتن گرمتر شدن تدریجی هوا اقداماتی همچون امحاء جانوران مضر و موذی شهری و اقدامات ویژه فضای سبز در حال اجراست.

کمالی زاده در ادامه گفت: اقداماتی درخصوص بهسازی پل های عابر پیاده و مکانیزه، خط کشی های معابر، تابلوها و المان های ترافیکی، مرمت و تکمیل اقدامات عمرانی و... از جمله مواردی است که در طرح نگهداشت شهر انجام می شود.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: مدیریت شهری منطقه ۴ تمام تلاش و همت خود را انجام می دهد تا با طرح نگهداشت شهر تحولی بزرگ و ملموس را در این منطقه ایجاد کرده و رضایت خاطر شهروندان- افرادی که صاحبان اصلی شهرند- را کسب کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط