1402/03/18-14:37

جشنواره رقابتی گنجينه‌های شهر در منطقه هفت

جشنواره رقابتی گنجينه‌های شهر در منطقه هفت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری جشنواره رقابتی گنجینه‌های شهر در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی با بیان این مطلب افزود: سالمندي، فرآيندی غيرقابل توقف است؛ حفظ كرامت سالمندان و فراهم آوردن امكانات لازم برای زندگی بهتر توأم با شادابی و سلامتی همواره دغدغه مديريت شهری است.

وی در ادامه عنوان کرد: در همين راستا جشنواره گنجينه‌های شهر با هدف تغيير ديدگاه نسبت به فرايند سالمندی، خرداد ماه سال جاری در رشته‌های متنوع حفظ و قرائت قرآن، هنرهای تجسمی، هنرهای نمايشی، فعاليتهای ورزشی، بخش ادبی، موسيقی و صنايع دستی برای سالمندان ۶۰ سال به بالا برگزار می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۷ به هماهنگی جلسه با مسئولان خانه‌های سلامت و دبيران محله‌ای كانون سالمندان برای برپايی هرچه بهتر اين رويداد و همچنین حضور مجری جهت توجيه طرح در جلسات اشاره كرد و گفت: داوری تخصصی آثار، توسط گروه تعيين شده اداره كل سلامت صورت می‌گيرد و برگزيدگان در هر رشته به صورت منطقه‌ای و فرامنطقه ای مورد ارزيابی قرار می گيرند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به روند فزاينده تركيب جمعيتی سالمندان و دغدغه تامين، حفظ و ارتقای سلامت قشر آسيب پذير سالمندان كه يكی از مهمترين چالشهای جوامع امروزی است همواره مديريت شهری بر آن است تا برنامه ريزی هايی دقيق در خصوص، اجرای برنامه های متنوع ويژه سالمندان پيش بينی و اجرا نمايد تا بتواند در راستای سلامت جسم و روان سالمندان گام بردارد.

گفتنی است ثبت نام و تحويل آثار در سرا‌ی محلات و خانه‌های سلامت محلات شهر تهران انجام خواهد شد و علاقمندان مي‌توانند تا تاريخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ نسبت به ارسال خود آثار اقدام كنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط