1402/03/18-14:59
در تکریم و معارفه مدیر حراست شهرداری منطقه ۴ مطرح شد:

نقش پررنگ حراست در صیانت از کارکنان و مجموعه شهرداری

نقش پررنگ حراست در صیانت از کارکنان و مجموعه شهرداری

آیین تکریم و معارفه مدیر حراست شهرداری منطقه ۴ با حضور شهردار، معاونین و مدیران این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" شهردار منطقه ۴ در ابتدای این مراسم با اشاره به احداث ۳۰ پروژه مشارکتی این منطقه در سال گذشته افزود: مفتخریم که منطقه ۴ در سال گذشته با احداث ۳۰ پروژه مشارکتی با رقم جذب هزینه ای ۱۰۱۳ میلیارد تومان توانست رتبه اول را در بین مناطق ۲۲گانه پایتخت کسب کند.

او در ادامه با اشاره به اینکه وسعت و جمعیت منطقه ۴ از چند منطقه شهرداری در تهران بیشتر است افزود: با توجه به این ویژگی های و مشخصات جغرافیایی منطقه ۴ و در راستای ارایه خدمات شایسته به شهروندان همکارانم با تلاش مضاعف این خدمات را به شهروندان عرضه می کنند.

شهردار منطقه ۴ ضمن تبریک و خوشآمد گویی به میرشفیعی مدیر حراست جدید و تشکر از زحمات "تمیمی" نقش همکاران حراستی را در پیشگیری از تخلفات و حل مشکلات، موثر خواند و افزود: حراست به عنوان یک مجموعه نقش حمایتی دارد و برای حفظ و ارتقای سلامت اداری تلاش می کند.

 

در ادامه "رحیمی" رییس حراست امور مناطق شهرداری تهران با تشکر از اقدامات شهرداری منطقه ۴ و تلاش های دکتر کمالی زاده در حوزه تخصصی عمران، شهرسازی و خدمات شهری گفت: تلاش ها و موفقیت های شهرداری منطقه ۴ در چند ماه گذشته بسیار چشمگیر بوده است که جای تقدیر دارد.

او در ادامه از میر شفیعی به عنوان فردی با تقوا و پر تلاش یاد کرد و افزود: با توجه به رزومه و خدمات ایشان در منطقه یک، امید است در منطقه ۴ نیز در پیشگیری و صیانت در برابر آسیب‌ها بتواند باعث پیشبرد اهداف منطقه و شهرداری شود.

گفتنی است درا ین مراسم از زحمات "تمیمی" قدردانی و "میر شفیعی" به عنوان مدیر حراست معرفی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط