1402/03/19-15:58

۷٠ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه بازسازی سرای ایثار و موزه سه شهید منطقه۸

۷٠ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه بازسازی سرای ایثار و موزه سه شهید منطقه۸

پروژه مرمت و بازساری سرای ایثار و موزه سه شهید(برادران صابری) به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه از پیشرفت فیزبکی ۷۰ درصدی عملیات بازسازی و مرمت نخستین موزه شهدای منطقه در زمینی به وسعت ۲۷۵ مترمربع خبر داد.

وی با اعلام خبر احداث و تجهیز موزه شهیدان صابری در خیابان حسن تکه که یکی از خیابان‌های قدیمی این منطقه است گفت: خانواده شهیدان صابری از اهالی و شهروندان قدیمی منطقه۸ تهران هستند که سه فرزند رشید خود را در راه اسلام و در مسیر جهاد به خاک کشور عزیزمان تقدیم کردند.

تنهایی افتتاح و بازسازی موزه شهدا در محلات مختلف پایتخت را یکی از اقدامات مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: این اقدام با هدف تکریم و گرامیداشت مقام شامخ شهدا و خانواده شهیدان انجام می‌شود.

شهردار منطقه۸ نحوه تملک این ساختمان را تشریح کرد و ادامه داد: با پیشنهاد شهرداری منطقه و بعد از تملک این ملک در خیابان کرمان عملیات بازسازی در فاز اول آغاز شد.

تنهایی با اعلام آغاز و پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصدی این موزه در فاز اول تصریح کرد: در اولین بخش، بهسازی فضای بیرونی این ساختمان کمتر از یک ماه پیش آغاز شد و مقرر است در مدت ۴۰ روز اقدامات عمرانی در نمای بیرونی، حیاط به پایان برسد.

او تصریح کرد: شهرداری منطقه۸ بعد از اتمام اقدامات عمرانی و مرمت فضای داخلی این ساختمان سه طبقه، تجهیز و جانمایی المان‌ها و تابلو نگاره‌ها آغاز خواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط