1402/03/19-22:33
عباس شعبانی در بازدید از منطقه ۸:

نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران، اصلی ترین وظیفه شهرداران نواحی است

نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران، اصلی ترین وظیفه شهرداران نواحی است

بازدید صبحگاهی روز جمعه عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با همراهی فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ و مدیران ستادی در راستای رسیدگی به وضعیت این منطقه صورت گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۸؛ عباس شعبانی ضمن حضور میدانی و بازدید از وضعیت نگهداشت منطقه، پروژه خیالستان زندگی و پارکینگ شهید مدنی، تصفیه خانه آب و فاضلاب را خدمتی نوین برای شهروندان این منطقه ارزیابی کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق در ادامه ضمن بررسی وضعیت محل تصفیه خانه این منطقه از پروژه در حال احداث ساختمان کلانتری مدائن بازدید و هماهنگی های لازم را در خصوص ادامه روند تکمیلی این پروژه در راستای ارتقا‌ء سطح امنیت اجتماعی در این منطقه بعمل آورد.

شعبانی ضمن حضور در ناحیه ۳ منطقه ۸ وضعیت خدمت رسانی به شهروندان این منطقه را در حوزه‌های خدمات شهری مورد ارزیابی قرار داد و خاطر نشان کرد؛ ارائه خدمات شهری مطلوب، حق شهروندان بر مدیران شهری است و همه‌ی توان خود را در راستای ارتقاء کلانشهر تهران به شهری برای تلاش و سرزندگی به کار خواهیم گرفت.

در انتهای این بازدید مدیران ارشد این منطقه ضمن ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته در یکسال و نیم اخیر در این منطقه از جمع آوری ۱۲ کیلومتر نهر فرسوده و تبدیل این انهار به کانیو و لوله گذاری در برخی نقاط خبر دادند که در ادامه معاون هماهنگی و امور مناطق این اقدام را خدمت شایان ذکری برای شهروندان این منطقه دانست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط