1402/03/21-15:02
از ابتدای سال انجام شد؛

بهسازی و روکش آسفالت ۲۶ معبردر محله مینابی منطقه ۱۵

بهسازی و روکش آسفالت ۲۶ معبردر محله مینابی منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۶ معبر با پخش ۹۶۰ تن آسفالت در راستای بهسازی و نوسازی معابر محله مینابی روکش آسفالت شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه عملیات روکش آسفالت با هدف دست یابی به استانداردهای قابل قبول معابر با جدیت در محله مینابی از ابتدای سال آغاز شده است افزود: این پروژه  با هدف ارتقای کیفیت زندگی و رضایت مندی شهروندان و نوسازي محلات بافت فرسوده به اجرا آمد.

به گفته او، در این راستا حدود ۹۶۰ تن آسفالت به صورت دستی، تاکنون در محله مینابی توزیع و ۶ هزار و ۲۸ مترمربع از معابر این محله بهسازی شد.

شیری با اشاره به اینکه نگهداشت معابر شهر از نظر ایجاد سهولت در تردد عابرین و وسایل نقلیه از اولویتهای حوزه فنی و عمران منطقه است، افزود: در این راستا خیابان های شهیدان  قاسمی، عنایتی، خدمت، میرباقری، قلی نژاد، ذوالفقاری، رمضانی و... بهسازی و روکش آسفالت شد، همچنین ۲۶ معبر دیگر نیز شامل ۱۹ مورد روکش دستی و ۵ مورد روکش مکانیز در دستورکار است.

شهردار منطقه به سایر اقدامات عمرانی انجام شده در این محله اشاره کرد و گفت: بهسازی ۵۷ مترطول نهر، مرمت ۹۵ مترطول کانیوو کتابی، اجرای ۹۷۰ مترمربع عملیات پیاده روسازی و ۱۵ مورد همسطح سازی دریچه از جمله این اقدامات است.

او در پایان با اشاره به اینکه عملیات بهسازی معابر براساس  نظر شورایاران، گزارشات مردم در سامانه های ۱۳۷ پلاس و کارشناسی نواحی انجام شده است، یادآور شد: رفع ناهمواریهای آسفالت در معابر تاثیر شایانی در عدم بروز حوادث و سوانح غیر مترقبه رانندگی خواهد داشت.  

نظرات

captcha

اخبار مرتبط