1402/03/24-15:51
در راستای ایمن سازی این محور پرتردد؛

دو هزار مترطول نیوجرسی جایگزین گاردریل‌ در محدوده بزرگراه آزادگان منطقه ۱۹ شد

دو هزار مترطول نیوجرسی جایگزین گاردریل‌ در محدوده بزرگراه آزادگان منطقه ۱۹ شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در راستای افزایش ایمنی مواصلاتی محور پرتردد آزادگان و کاهش تصادفات ترافیکی، دو هزار مترطول نیوجرسی با مشارکت سازمان حمل‌ونقل ترافیک جایگزین گاردریل‌ شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به جایگزینی نیوجرسی با گاردریل در مسیر شرق به غرب بعد از پل شهید کاظمی افزود: اجرای این طرح ضمن کمک به کاهش تصادفات ترافیکی در بزرگراه آزادگان، تأثیر زیادی نیز در کاهش سرقت ها و هزینه های نگهداشت تجهیزات ترافیکی دارد.

به گفته او حفاظ های بتونی نیوجرسی قابلیت زیادی در کنترل خودروهایی دارند که هنگام تردد از مسیر منحرف می شوند، ضمن اینکه هزینه نگهداشت آن ها نیز در مقایسه با گاردریل پایین تر است.

فرهادی با بیان اینکه بزرگراه آزادگان از پل آیت اله سعیدی تا پل شهید رجایی به طول ۸ کیلومتر است افزود: فاز اول این اقدام در محور شرق به غرب بعد از پل شهید کاظمی به طول ۲ کیلومتر در حال اجرا بوده و فاز بعدی این طرح نیز در بیش از یک کیلومتر دیگر انجام می شود.

شهردار منطقه  خط کشی و کف نویسی به طول شصت متر در ایستگاه دانشگاه شریعتی به مترو علی آباد در خیابان دانشگاه ناحیه یک و ایستگاه میدان ثارا... به شهید فیاض بخش در ناحیه سه را از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط