1402/03/25-12:41
همزمان با «شنبه‌ امیدوافتخار» انجام می شود؛

افتتاح نهمین ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۵

افتتاح نهمین ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از افتتاح نهمین ایستگاه آتش نشانی باب الرضای تهران همزمان با «شنبه‌ امیدوافتخار» خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۳۶ به منظور تامین زیرساختهای خدمات رسانی و تسریع در ارائه خدمات به دلیل ترافیک بزرگراه افسریه، در زمینی به مساحت هزار مترمربع در خیابان یاس قصر فیروزه با همکاری سازمان آتش نشانی شهرداری تهران احداث شد.

او با اشاره به اینکه با افتتاح این ایستگاه تعداد ایستگاه های منطقه به ۹ می رسد، افزود: این ایستگاه با زیربنای هزار و ۳۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با کاربری عملیاتی و آموزشی  برای ارائه خدمت به محلات پرجمعیت مسعودیه و افسریه احداث شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه همواره ساخت ایستگاه‌های جدید با نیازسنجی از محلات در دستورکار است، گفت: با بهره برداری این ایستگاه میانگین زمان حضور نیروهای آتش نشانی تهران در محل حادثه کاهش چمشگیری خواهد داشت.

شیری در پایان خاطر نشان کرد: افتتاح این ایستگاه‌ سبب افزایش حس امنیت در میان شهروندان و کاهش فشار کاری نیروهای آتش نشانی می‌شود.

برپایه این گزارش؛ نهمین ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۵، سی و پنج متری خاتم الانبیاء - بلوار ابومسلم- خیابان یاس  تقاطع خیابان شهید غلامی مقابل فروشگاه شهروند همزمان با «شنبه‌ امیدوافتخار» افتتاح می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط