1402/03/25-19:17

قدردانی جمعی از کارکنان ایثارگر از معاون شهردارتهران درراستای اخذ مجوز تبدیل وضعیت

قدردانی جمعی از کارکنان ایثارگر از معاون شهردارتهران درراستای اخذ مجوز تبدیل وضعیت

در راستای از سرگیری روند تبدیل وضعیت در شهرداری تهران، جمعی از فرزندان معزز ایثارگر به نمایندگی از خانواده بزرگ مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران با حضور در محل کار معاون شهردارتهران، از مجید باقری قدردانی کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از شهر، ظهر روز دوشنبه ۲۲ خرداد، جمعی از کارکنان ایثارگر دارای مدرک تحصیلات دانشگاهی، کارکنان ایثارگرسازمان مدیریت پسماند و شرکت خودرو سرویس با حضور در محل کار مجیدباقری از وی بابت اجرا شدن قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تشکر و قدردانی کردند.

در این نشست مجیدباقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورای شهرداری تهران ضمن ابراز خرسندی از اخذ مجوز تبدیل وضعیت اخیر گفت: همه ی همکاران حوزه منابع انسانی برای تحقق این موضوع نقش داشته و همه علاقمند به گره گشایی بودند ولیکن برخی محدودیت ها مانع تحقق این هدف می شد.

معاون شهردارتهران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد درخصوص اخذ مجوز تبدیل وضعیت، به برخی محدودیت ها و مکاتبات برون سازمانی اشاره و خاطرنشان کرد: در عین حال که همه تلاش می کردیم تا این اتفاق خوب رقم بخورد ولی برخی تصور داشتند که اراده ای برای انجام این کار وجود ندارد، لذا با این وجود همه ی همکاران من در حوزه منابع انسانی مجدانه تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع بکار بستند.

باقری در بخش دیگری از صحبت های خویش از یکایک همکاران مشمول این مجوز درخواست کرد تا با عملکرد خوب خود و نشان دادن اثربخش بودنشان برای سازمان؛کمک کنند تا گام های بعدی نیز به وقوع بپیوندد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا ضمن اشاره به نظر مثبت شهردارمحترم تهران در این خصوص، به وجود موانع متعدد و بی شمار در این مسیر اشاره کرد و افزود: فقط و فقط لطف الهی باعث رقم خوردن این اتفاق خوب شد.

در پایان این نشست که مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران نیز حضور داشت، مجید باقری از قدردانی و حسن توجه ایثارگران حاضر، تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط