1402/03/28-11:54
خبر خوش شهردار منطقه ۹ به شهروندان غرب پایتخت؛

افزایش سرانه های خدماتی منطقه ۹ با تملک ۱۱هزار مترمربع از اراضی جرجانی

افزایش سرانه های خدماتی منطقه ۹ با تملک ۱۱هزار مترمربع از اراضی جرجانی

با حضور شهردار منطقه ۹، مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، مدیرکل استان های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرکل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان شهر تهران، مدیرعامل لبنیات پاک و جمعی از مدیران شهری، نشست هم اندیشی پیرامون اراضی جرجانی، در شرکت لبنیات پاک برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمد رحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: مقدمات لازم برای انجام توافقات نهایی با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جهت تملک ملک واقع در خیابان جرجانی و اختصاص آن به منظور ایجاد فضای سبز در حال انجام است. امیدواریم با ادامه همکاری مثبت طرفین و تملک ملک مذکور، به مالکیت منطقه۹ در خواهد آمد و به صورت فضای سبز شهری و بوستان مورد بهره برداری و به صورت فضای سبز مورد بهره مندی شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این جلسه در راستای ضرورت حل و فصل موضوعات و مسائل فی مابین شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد. با عنایت به رسالت ذاتی دو نهاد مبنی بر ارتقاء شرایط کیفیت زندگی شهروندان، طرفین مذاکره به دنبال رسیدن توافقنامه ای برای تامین سرانه های خدماتی و تسویه دیون بنیاد مستضعفان به شهرداری می باشند.

مرتضوی روند موضوعات مطروحه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: غرب پایتخت به لحاظ تامین سرانه های فضای سبز با کمبود زمین مواجه است که امیدواریم با این اقدام گام موثری در جهت رفاه شهروندان غرب پایتخت برداریم.

لازم به ذکر است ملک موصوف دارای مساحت حدودا ۱۱۳۳۵ مترمربع و دارای کاربری فضای سبز می باشد که هم اکنون در مالکیت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط