1402/03/28-21:40
شهردار منطقه۸ در اداره کل بازرسی استانداری تهران مطرح کرد:

شهرداری در موضوعات شهری، طبق دستورالعمل، ضوابط و قوانین عمل می‌‌کند

شهرداری در موضوعات شهری، طبق دستورالعمل، ضوابط و قوانین عمل می‌‌کند

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران، از طریق سامانه سامد (۱۱۱) به مطالبات شهری شهروندان منطقه۸ پاسخ داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی ضمن حضور در اداره اداره کل بازرسی استانداری تهران با اشاره به برخورد قانونی، طبق ضوابط و دستورالعمل با موضوعات شهری گفت: بر اساس قوانین بعد از ثبت درخواست‌ها، شهرداری موظف به پاسخگویی و رسیدگی است و معمولا پیام‌های پرتکرار، پیام‌هایی هستند که خارج از قوانین و دستورالعمل ‌ها هستند.

تنهایی شهردار منطقه۸ با اشاره به اینکه بیشترین مطالبات شهروندان در این روز با موضوعات خدمات شهری و شهرسازی بود، ادامه داد: برخی از موارد مطرح شده مانند ترافیک بزرگراه شهید باقری جز دغدغه و چالش‌های مدیریت شهری است که ان‌شاءالله طی اقدامات عمرانی و ترافیکی، این مشکل در محدوده منطقه۸ مرتفع می‌شود.

احمدی مدیر پاسخگویی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در این روز با اعلام خبر رسیدگی و پیگیری تماس‌های مردمی افزود: بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد از درخواست‌های مردمی به نتیجه رسیده و درصد باقی‌مانده جز موارد غیر قابل حل هستند که منع قانونی در‌باره آن‌ها وجود دارد که تغییر کاربری‌ها جز این موارد هستند.

گفتنی است رسیدگی به مطالبات شهروندان منطقه۸ به مدت ۲ ساعت انجام گرفت که در پی تماس ۲۹ شهروند، به درخواست‌های آن‌ها پاسخ داده شد.

همچنین به منظور پیگیری مطالبات شهری مکالمات ثبت شده و درخواست آنها از طریق شهرداری پیگیری و نتیجه از طریق تماس اعلام می‌‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط