1402/03/28-22:39
با هدف توسعه ورزش همگانی انجام شد؛

برگزاری نخستین یکشنبه ورزشی در منطقه ۱۳

برگزاری نخستین یکشنبه ورزشی در منطقه ۱۳

۵۰۰ نفر از بانوان شرق تهران در برنامه ای با عنوان یکشنبه های ورزشی به میزبانی منطقه ۱۳ به طور دسته جمعی حرکات ورزشی اجرا کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه نخستین یکشنبه ورزشی پایتخت به میزبانی منطقه در زمین چمن مصنوعی بوستان پیروزی برگزار شد، گفت: این برنامه با گردهمایی بیش از ۵۰۰ بانوی ورزشکار و مسئولان حاضر، مربیان ایستگاه های تندرستی، همراه با اجرای حرکات دسته جمعی و نرمش صبحگاهی برگزار شد. 

به گفته او، در این همایش که با رویکرد افزایش سلامت عمومی، نشاط اجتماعی، رشد و توسعه ورزشی همگانی ویژه بانوان برگزار شد، علاوه بر اجرای حرکات مختلف ورزشی، برنامه های شاد با حضور مدرس و مجری یوگا و شخصیت های عروسکی و مسابقه پرسش و پاسخ همراه با اهدای جوایز به برگزیدگان اجرا شده است.

شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به اثرات مثبت ترویج ورزش بر سلامت جامعه افزود: در راستای سلامت و شادابی شهروندان، به طور ویژه برای بانوان، برنامه های گسترده ای از سوی اداره ورزش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳، تدارک دیده ایم که از جمله می توان به رقابت های قهرمان شهر ۲، پیاده روی، یکشنبه های ورزشی و ایستگاه های ورزش صبحگاهی که با حضور مربی در بوستان ها در خدمت شهروندان منطقه قرار دارد.

محمد هادی علی احمدی،با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش عمومی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی از جمله برای بانوان اظهار داشت: ویژه برنامه یکشنبه های ورزشی به طور مستمر روزهای یکشنبه هر هفته در بوستان های منطقه۱۳ برگزار می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط