1402/03/29-11:02
در ۳ماهه اول سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

ارائه خدمات ورزشی به بیش از ۹۰۰۰ نفر از شهروندان منطقه۹

ارائه خدمات ورزشی به بیش از ۹۰۰۰ نفر از شهروندان منطقه۹

در سه ماه نخست سال۱۴۰۲، بیش از ۹۰۰۰ نفر در قالب جشنواره تفریحی ورزشی، ایستگاه های ورزش شهروندی و کارگاه های آموزشی از خدمات ورزشی شهرداری منطقه۹ بهره‌مند شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بیش از ۱۵۰ ایستگاه ورزش شهروندی برای کودکان، بزرگسالان و سالمندان در بوستان های منتخب، مجموعه های ورزشی، مدارس و سرای محلات وجود داردکه از ابتدای سال۱۴۰۲ تاکنون، ۴۵۰۰ نفر از شهروندان منطقه۹ از این امکان استفاده کرده اند.

وی افزود: جشنواره تفریحی ورزشی در ده شب با ایجاد فضای مسابقات بومی محلی و شهر بازی پرتابل اجرایی شد که با استقبال بی نظیر بیش از ۳۰۰۰ نفر از شهروندان مواجه شد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در همین راستا همایش های ورزشی در ادامه این برنامه ها در حال برگزاری است و تاکنون ۳همایش ورزشی در غرب پایتخت در 3ماهه نخست سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

مرتضوی با اشاره به ویژه برنامه های ورزشی مختص کودکان تصریح کرد: ایستگاه تخصصی کودکان شامل آموزش فوتبال در زمین چمن بوستان کوثر و اجرای برنامه های متنوع برای کودکان در سرای محله امام زاده عبدالله با انجام فعالیت های ورزشی گوناگون و بازی های فکری برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری پویش دوشنبه های ورزشی یادآور شد: اجتماع ایستگاه های ورزشی در دوشنبه های هر هفته موجب ایجاد همبستگی بین ورزشکاران است و هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان و همچنین تقویت روحیه شادابی و نشاط اجتماعی در آنان می باشد.

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و نسل چهارم، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری روی نوجوانان و جوانان ورزش دوست از دیگر اقدامات ورزشی در حوزه آموزش ورزش در شهرداری منطقه۹ است که برگزاری کلاس های آموزشی مانند آموزش والیبال، فوتبال، بدمینتون و بهکاپ ویژه آقایان و بانوان در بوستانها و مدارس و مجموعه های ورزشی غرب پایتخت برای نوجوانان و جوانان کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط